klær?

febissbebiss

Glad i forumet
Hva kler dere på ungene om dagen? er jo varmt, kaldt, sol og regn omhverandre....

Har dere bynt med ulltøy?strømpis?

evig mas om dissa klæra assa...
 
vi har begynt med strømpebukser ; og gjerne en fleece eller strikka genser under jakka . har ikke begynt med ulltøy enda , men tar det nok på når gradestokken når 0 grader .. var 4 grader her til morran
 
I det siste har eg tatt på ho ullstrømpis, ullbody og en kjole.
da går ho jo i teorien kun rundt i ullundertøy. I barnehagen tar de av ho kjolen når ho er ute å tar på ho en tynn fleece dress under regntøyet.
var 8.5 grader her i dag..

synes det er vvanskelig angående inne i BHG eg.. når de begynner med ullundertøy, bukse og grenser.. for en trenger det ute liksom.. må jo bli veldig varm å løpe rundt i inne.
 
Er det kaldt en dag, blir det ullbody. Ellers går det i bomullsbody, strømpebukse, bukse og genser. Så får heller barnehagen skrelle av et lag om han er for varm :)
 
har startet med strømpebukse ja. Ikke noe ull enda. Eller jo. Hun har vel brukt ullbuksa fra nøstebarn under regnbuksa noen dager. 

Bærer hele garderoben til barnehagen hver dag slik at de skal ha alle valgmuligheter der oppe (er hele 100meter så jeg sliter meg ikke ut)

Syns også det er vanskelig i forhold til hva hun skal sove i vogna. Meget vanskelig periode. 
 
Njaei, det er ikke alltid så lett dette her med kle på og kle av. Han har ikke brukt ull enda. Det innføres vel litt etter litt. Han er varmblodig, men samtidig vil jeg ikke at han skal bli syk heller fordi han har manglende bekledning. Jeg har ihvertfall begynt å hamstre ullklær, så er det tilgjengelig både hjemme og i bhg.
 
Her e ullbruken godt i gang. Bruka daglig stort sett ullbody å ullstrømpis. I går va de berre 3 grade ute. Da fekk han på sej ullgenser å ullbukse mæ. I dag e de bedre, 15 grade. Da held det med undertøyet. Men det beg. å bli kaldt å berre gå med joggesko, så vi må komt oss avgårde å finne tak i gore tex sko :)
 
Back
Topp