klær

baby2212

Betatt av forumet
Hva kler dere de små i nå i denne varmen?

Jeg er ikke enda kommet inn i "sommer modus", så jeg føler jo hele tiden at jeg kan jo ikke kle av henne formye :-P
Men det er jo DRITVARMT......

Og hva sover søtingene i? dyne? (både seng og vogn)

Her har jeg enda en dundyne i senga,men vi sover da med døra oppe på soverommet, i vognen veksler jeg mellom dyne når det er kaldt om morgenen,ellers ligger hun bare med helseteppe å koseklut :-D

Her ser jeg det ann dag for dag. Været å tempen varierer hele tiden så.. Er det kaldt, noe det er idag! har de på seg body, bukse sokker, lue å dyne. Har alltid med jakke å "sko" viss vi skal de opp av vognen når vi er ute. Når det er varmt, har de kun et teppe over, å dropper lue..

I Haugesund er det KALD vind!
Her har Oda strømpebukse, bukse, body, ulljakke/vindjakke og lue/solhatt. Dyne i vogna, og både pysj, "sovepose" og dyne i senga.. Brr...
Gleda meg til skikkelig varme!

Her er det så forbanna varmt atte halleluja!!

Snuppa ligger kun iført bleie HELE dagen (med mindre vi er ute, da får hun en "shorts-tights og en singlett), om natten har hun kun bleie og helseteppe.. :o)

Caroline89 skrev:
Her er det så forbanna varmt atte halleluja!!

Snuppa ligger kun iført bleie HELE dagen (med mindre vi er ute, da får hun en "shorts-tights og en singlett), om natten har hun kun bleie og helseteppe.. :o)

hahahahahaha hvor varmt er forbanna varmt :-P ?? hehehehehe.....
Her er det nå 22grader og klokka er 20.30.... så er jo varmt altså,men alikevel klarer jeg jo ikke og kun ha teppe over lille om natta :-/ er litt rar på det selv,MÅ ha dyne uansett hvor varmt d er :-/ iiik....

Back
Topp