Klær!

Tessa_26

Glad i forumet
Mamma hadde kjøpt masse fine topper til meg når hun kom fra Nice idag, det var artig. sliter med  å finne topper i butikker siden jeg ikke er så stor.

Str M er for stort fordi jeg ikke har pupper nok og mamma tøy kan jeg se langt etter. Er ikke bare bare[:D]

Heldig du da som er gravid og lita. Skulle gitt mye for det. Føler meg som en flodhest

Jeg måle ikke mer en 150 cm over bakken[:D]
Guttungen kommer fort til å ta igjen sin mor i høyden.. he he

heldige vi som er gravide no då.. er jo så mange fine tunikaer i dag...

og tips... på cubus har de noen kjempe gode bukser de er kjempe deilige på og fine...koster bare 150kr også...[:D]

Ha, ha. Skal i barndåp i dag. Å finne ut la man skal ha på sæ e ikke lætt. Magen ser ut som magen til en sjøelefant, stor å dissende. Å puppan stramme til i di fleste klærne uten strech. Å strømpebukse klare æ ikke ha på. Ja, spennende. [&:]

ORIGINAL: unnle

heldige vi som er gravide no då.. er jo så mange fine tunikaer i dag...

og tips... på cubus har de noen kjempe gode bukser de er kjempe deilige på og fine...koster bare 150kr også...[:D]

Oi! Hvordan ser disse buksene ut da?

det er sånn elastisk stoff.. så du kan bli kjmpe stor i den... kjøpte 2eg ein i svart og ein i brun... spørte bare ho i kassen eg om de hadde noe med strikk i livet... så fant hu denne for hun kjøpte de selv nårhun var gravid sa ho[:)]

Er det de i microfiber? har jobbet på cubus, men sluttet der for et par år siden. Må nok ta en tur ned en dag..

er sånn glatt stoff veit ikkje ka det heiter eg..[:-]

Back
Topp