Klær

Sjasmin

Elsker forumet
Hva er ditt yndlingsantrekk om dagen?

Her er d tights og en grå kjole fra HM. Digg!

jeg liker veldig godt de nye nike joggeskoene mine med for inni...eller liker jeg godt skinnyjeansene mine fra R&R som jeg har ventet for lenge med å bruke for de er for store[8|]

Har ikke noe yndlingsantrekk jeg, men veldig glad i jeanstightsene mine med en lang tunika over.

ORIGINAL: **vimsa**

ingen yndlingsantrekk..en tights og tunika er det jeg trives best i for tiden...

enig

Ei blå joggebuske som jeg arvet etter bestemor! [;)] Som hun sikkert har hatt siden 1970 en gang [8D] Og det er nå 7 år siden hun døde[:(] Den buksa er verdens beste bukse! (selv med store hull i lomma) [8D]

ORIGINAL: **vimsa**

ingen yndlingsantrekk..en tights og tunika er det jeg trives best i for tiden...

Jeg tror jeg må være den eneste her verden som ikke eier tights.... Ikke at jeg ikke har lyst på, men for det første tror jeg kke at jeg ha vært i byen og kikket på klær siden øøøh..... når jeg tenker meg om må det ha vært før alt det med Matias, og da er vi jo i JANUAR!!!!!!!!!!!!! Å herlighet..... er det mulig!?!?!? For det andre er jeg så dårlig til å finne fine klær. Det blir liksom mest sånn trenings-sportyklær på meg [8D]

Jaja... favorittklær nå er en svart nikebukse med en eller annen genser til. Bruker den som hverdagsbukse [:)]

Back
Topp