Klær

A2010

Betatt av forumet
Kass størrelse bruka gulla dåkkes no? Her går det i 56 :)
Ok 1time så ska me på 6 ukerskontroll. Gleda me stort!!! [:D]

Har tenkt å prøve nokken klee i 62 nart. Dei som e små i størrelse :p 56 passa enda. Men har så masse i fint 62 [:)] Hehe.

62... og noen bodyer i 68[:o][:o] han vokser aaaaalt for fort[:o][:o]

Ja, det veks veldig fort. Gleda me t å sjå kor stor ho har blitt når me ska på 6 ukerskontroll snart :)

62.

Han er fire uker gammel og bruker 50-56. Noe av det i str 50 er altfor lite, mens noe av det i 56 er altfor stort... men noe igjen passer perfekt... merkelig det der, at de er i så varierende str...

56. 2mnd og 2 uker.

Min er 6 uker og 2 dager. Bruker 56 og 62. Noen av bodyene i 56 er for små etterhvert, har også pakket bort to strømpebukser i den størrelsen. Og han har faktisk 4 strømpebukser i str 62-68 og 68.

Det går i str. 56 her..:) Snuppa er litt over 7 uker gammel<3

Her bruker vi 56/62. Bruker fortsatt det vi har i 56, men det begynner å bli litt knapt. Bodyer i 62 begynner å bli passende nå, men buksene er aaaaalt for store. Lang i kroppen og kort i bena lillemann her [8D] Han er 8 uker nå, var 2 mnd igår faktisk [:D]

Snuppa her er 7 uker og bruker stort sett størrelse 56... Kan fortsatt bruke bodyer i str 50, men må nok finne fram bukser og dresser i str 62 snart, for de i str 56 begynner å bli veldig korte i beina nå[8D] Hehe... Lange bein og kort overkropp akkurat sånn som meg[&:]

Gutten min er 1mnd og 2 dager i dag, bruker mest 50, men han har vokst ut av en pysj nå![:D] ellers så bruker han også litt i 56, men det er enda litt stort da[:)]
merker jeg er litt flinkere til å bruke alt han har i 50 nå for er nok ikke lenge til det passer :)

62 og 68. Hun var 8 uker på mandag.. Ylva er lang og tynn [:D]

ORIGINAL: Amaryllis

62... og noen bodyer i 68[:o][:o] han vokser aaaaalt for fort[:o][:o]

Varierer mye, alt fra 50 til 62 [:)]

56 passe akuratt...tenkte prøve 62 når han er 2 mnd, er vel 2-4mnd 62 er beregnet på og han følger målene ganske nøyaktig [8D]

her brukes 56

Back
Topp