Klær, vanskelig.. 9 grader ute...

~moonlight~

Elsker forumet
... er det ikke litt varmt med ullpose da? Hun har ull undertøy og en lett ulldress med dyne og teppe. Er det nok tro? Synes det er vanskelig jeg..[8|]

Jeg har prøvd voksi-posen et par ganger, men hun blir kjempesvett. så jeg bruker dyne med et tepper over foreløpig. Har på henne stort sett ull-undertøy og utedress.

Nå ligger han ute med langerma body, tynn genser, strømpeukse og lue. Oppi skinnposen. Slik lå han i går også, og var passe varm når han våkna.Rundt 10 grader tror jeg. En må bare gå å kjenne litt om de er varme inni mellom og finne ut av det sånn. Jeg har to som er varme av seg, og trenger lite klær og en som er liten og tynn, og krever derfor mer klær...
Ikke lett, men man finner ut av det på ett vis!

Even ligger nå med vogndress og under den har han strømpebukse og en boddy. Lue og sokker, og så har han dyna over, og ligger på saueskinn i vogna..Da er han passe varm

Da det blir blå grader finner jeg frem skinnposen hans og ulltøyet.

Ender somregel alltid med å ta på henne for mye. Så ikke så
mye hjelp her. Men somregel body, stømpebukse og en bukse på. (inne antrekket). Og i vogna blir det i tillegg lue og jakke, eller ulldress og så i hjemmelaget pose.

Jeg prøver meg frem, med el uten vind. må kjenne etter på hender, pannen og kroppen hennes hvis det har vært endring i vær og påkledning

Back
Topp