Klær, utstyr uke 5

Vil ikkje det "berre" å strikke et teppe då, det er jo mykje arbeid! :woot:
Kan du strikke rett og vrang? Då kan du i grunn strikke det meste! Er det å lese mønster mange slit med i starten, men visst du har nokon å spørr når det stoppar opp så vil eg absolutt anbefale deg å prøve! Den mestringsfølelsen eg får når eg får det til blir eg aldri lei:joyful:
Ja, det kan jeg :happy: Det er mønstre jeg synes ser så utrolig vanskelig ut at jeg rett og slett ikke har prøvd :p men kanskje jeg skal ta sjansen å sette i gang med en bukse.

Ikke kjøpt noe. Har mye fra kommende storesøster. Hun er bare 6 måneder(på fredag) så må ha en til tripp trapp og en søsken vogn ,hun må snart ha ny bilstol. Og hun får enn annen vognpose til høsten og babyen overtar voksi gammel type. Også trenger vi inntil sprinkelseng. Venter til etter oul for å se om vokser kjønnet.
Men skal strikke og sy litt. Siden Vi har augustbaby trenger oktoberbabyen mer ull i den minste størrelsen.

Ikke kjøpt noe. Har mye fra kommende storesøster. Hun er bare 6 måneder(på fredag) så må ha en til tripp trapp og en søsken vogn ,hun må snart ha ny bilstol. Og hun får enn annen vognpose til høsten og babyen overtar voksi gammel type. Også trenger vi inntil sprinkelseng. Venter til etter oul for å se om vokser kjønnet.
Men skal strikke og sy litt. Siden Vi har augustbaby trenger oktoberbabyen mer ull i den minste størrelsen.
Veldig fint å arve :happy: :Heartred Jeg har også planer om å strikke litt høstklær :king

Back
Topp