Klær, utstyr uke 5

Februarfrø♡

Forelsket i forumet
Jeg ser så mye fint babytøy og har så lyst til å handle. :joyful: Men jeg er bare i uke 5.. Er redd det blir forgjeves da. Er det noen som har kikket på utstyr/klær? Har dere handlet noe så tidlig i svangerskapet? Jeg gleder meg såååå :Heartred:Heartblue:Heartpink

Min erfaring er at SA blir mye værre når man allerede har begynt planlegging og innkjøp osv. Opplevde dette før vi fikk førstemann. Så nå gjør jeg ingenting før OUL.

Jeg har ikke så mye som tenkt tanken på å kjøpe noe som helst enda :hilarious: Tør ikke glede meg enda :shy:

Jeg ser så mye fint babytøy og har så lyst til å handle. :joyful: Men jeg er bare i uke 5.. Er redd det blir forgjeves da. Er det noen som har kikket på utstyr/klær? Har dere handlet noe så tidlig i svangerskapet? Jeg gleder meg såååå :Heartred:Heartblue:Heartpink
Jepp :D Har kjøpt omrent alt på tilbud. Skulle noe gå galt, så prøver vi igjen. Utstyr og klær skal brukes likevel :) Vi har kjøpt sprinkelseng, madrass, bilstol, badekar, klær, håndklær, tepper, stellebord, stellematte etc. :D

Jepp :D Har kjøpt omrent alt på tilbud. Skulle noe gå galt, så prøver vi igjen. Utstyr og klær skal brukes likevel :) Vi har kjøpt sprinkelseng, madrass, bilstol, badekar, klær, håndklær, tepper, stellebord, stellematte etc. :D
Vi har seng, madrass, dyner og litt babyleker fra forrigemann :happy:

Vi flytter straks så venter til vi har kommet helt på plass før vi handler (les:JEG:hilarious:) mer :angelic:

Me kjem nok å vente nokre månadar. Meen har begynt å strikke då:D Det tar jo litt tid, så må begynne tidleg om eg skal få strikka eit lite lager:rolleyes:

Me kjem nok å vente nokre månadar. Meen har begynt å strikke då:D Det tar jo litt tid, så må begynne tidleg om eg skal få strikka eit lite lager:rolleyes:
Så koselig å høre at du strikker:happy:

Jeg har strikket opp en del allerede her. Har laget lue, votter og sokker i selbumønster men må lage i en nøytral farge også i tilfelle:hilarious: Er ganske sikker på at gutt nr 4 kommer så strikke mye i blått :hilarious:

Jeg har strikket opp en del allerede her. Har laget lue, votter og sokker i selbumønster men må lage i en nøytral farge også i tilfelle:hilarious: Er ganske sikker på at gutt nr 4 kommer så strikke mye i blått :hilarious:

Noe av det jeg har strikket :happy:

Vedlegg

• 15811421502366339575779564405934.jpg
    15811421502366339575779564405934.jpg
    70,8 KB · Visninger: 14

Åjj, tre gutar? :woot: ikkje at det har noko å sei, men krysser fingrane for at det blir litt rosastrikk på deg denne gongen:rolleyes:

Går i mykje forskjellig her og: Sokkar, huer, Baby dress osv. Held på å gjere ferdig Monday suit frå Petiteknit, syns den var så søt:woot:

Noe av det jeg har strikket :happy:
Så nydelig! :woot:
Eg føretrekk rundpinnar, men har ei mor som er mester på selbustrikk, så får overlate det til ho:D mitt siste prosjekt var denne:

Vedlegg

• IMG_20200208_071539.jpg
    IMG_20200208_071539.jpg
    70,9 KB · Visninger: 21
Åjj, tre gutar? :woot: ikkje at det har noko å sei, men krysser fingrane for at det blir litt rosastrikk på deg denne gongen:rolleyes:

Går i mykje forskjellig her og: Sokkar, huer, Baby dress osv. Held på å gjere ferdig Monday suit frå Petiteknit, syns den var så søt:woot:

Ja, blir nok rene fotballaget her :hilarious:

Men ja, hadde vært koselig med litt rosastrikk også. Min mor har bare fått jenter, og vi jenter har bare fått gutter alle mann. Så vi er mannsterke neste generasjon:hilarious:

Ja, strikking og helking er kjempe fint. Og da får man tiden til å gå litt også. Jeg hekler babyteppe :woot:

Så nydelig! :woot:
Eg føretrekk rundpinnar, men har ei mor som er mester på selbustrikk, så får overlate det til ho:D mitt siste prosjekt var denne:
Så flinke folk er altså :notworthy:Heartred jeg klarer 'bare' kluter, tepper osv :)

Så flinke folk er altså :notworthy:Heartred jeg klarer 'bare' kluter, tepper osv :)
Vil ikkje det "berre" å strikke et teppe då, det er jo mykje arbeid! :woot:
Kan du strikke rett og vrang? Då kan du i grunn strikke det meste! Er det å lese mønster mange slit med i starten, men visst du har nokon å spørr når det stoppar opp så vil eg absolutt anbefale deg å prøve! Den mestringsfølelsen eg får når eg får det til blir eg aldri lei:joyful:

Back
Topp