Klær/utstyr til baby på ferie

Hattifnatt♡

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Vi skal til Kanariøyene om en måneds tid. Tips til hva som er viktig å ha med til lille? Det er vel 20-25 grader.. det slo meg akkurat at vi sikkert må kjøpe en tynn jakke, nå er det jo bare ulldress/strikkejakke vi bruker:hilarious: Har vanlige klær, litt sommerklær, solkrem, solbriller..

Vi var nettopp i Mellom-Amerika med en på 9-10 mnd og det eneste som var strengt nødvendig å ta med var uv-drakt og solhatt. På Kanariøyene er det jo kaldere så sikkert lurt med noen klær med lange ermer og ben, de skal jo fortsatt ikke få noe direkte sollys på huden :)

Vi skal til Kanariøyene om en måneds tid. Tips til hva som er viktig å ha med til lille? Det er vel 20-25 grader.. det slo meg akkurat at vi sikkert må kjøpe en tynn jakke, nå er det jo bare ulldress/strikkejakke vi bruker:hilarious: Har vanlige klær, litt sommerklær, solkrem, solbriller..
Ta med bleier, og grøt om du gir mini det til vanlig. Jeg hadde tatt med en ulldress/strikkejakke fremfor å kjøpe en ny tynn jakke.

Hvis hun krabber, så liker jeg veldig godt tynn skalldress til lekeplasser og sånn. Men spørs om der kan bli litt vel varmt da.
Om du kjøper en vibdflieecjakke fra Polen og pyret så er det uansett noe du får bruk for utover våren og i barnehage. Luner veldig om det blåser og om dere er ute på kveldene.
Eller reisetrille og helseteppe eller bomullsteppe synes jeg er fint uansett, godt å ha noe over seg når de sover selv om det er litt varmt.
Stor solhatt med knyting under haka. Barnas hus har hatt noen store, fine som vi har brukt.

Back
Topp