Klær ute i vogn

• Trådstarter Trådstarter Sanna27
  • Opprettet Opprettet
S

Sanna27

Guest
Hvor mye klær har dere på de små (0-1) ute når dere triller?

Dere med babyer under 6mnd, er dere ute med de, altså sitter ute eller noe? :-P

Lille er 7 mnd. Sover nå ute i body og strømpebukse. Har dyne i vogna. God temperatur her nå men blåser en del. Men vogna står i le for vinden... Hadde hatt samme om vi hadde trilla tur..

Tirsdag var vel første dagen jeg hadde ho ute når ho ikke sov.... Lå da på verandaen i skyggen med body og bukse.. Hadde håpt på det samme i dag at jeg kunne sole meg litt men blåser en del i dag så da vet jeg ikke heilt....

Temperaturen veksler så mye at det må tilpasses fra dag til dag.
Når det er rundt 10 grader har han body og strømpebukse, tynn jakke og tynn lue.
Hvis det er ned mot 5 grader får han på seg en litt tykkere jakke.

Vognposen er såpass varm at han ikke trenger noe ekstra på bena.

Han er 11,5 mnd.

Lille er 7 mnd. Sover nå ute i body og strømpebukse. Har dyne i vogna. God temperatur her nå men blåser en del. Men vogna står i le for vinden... Hadde hatt samme om vi hadde trilla tur..

Tirsdag var vel første dagen jeg hadde ho ute når ho ikke sov.... Lå da på verandaen i skyggen med body og bukse.. Hadde håpt på det samme i dag at jeg kunne sole meg litt men blåser en del i dag så da vet jeg ikke heilt....
Her blåser det nesten hver dag, så jeg tør ikke ta henne med ut enda, ikke lenge om gangen vertfall.. Min er 4mnd

Frøkna er 9 mnd. Har på ullundertøy og softshelldress. Har ullteppe i vogna og trekket på. Da sitter hun lunt fint. Noen ganger er det for varmt med teppet. Ligge på 8 - 12 grader ute nå.
Bruker drt samme når jeg bærer men et ekstravagante ull på bena :)

Mi var 4 mnd på denne tiden i fjor. Satt ute ja, men i skyggen. Hadde tynn ull/silke-lue på.

I vogna hadde jeg bukse, body, sokker, lue og kanskje en strikkajakke i ull om det var kjørlig. Lå på lammeskinn med dyne over.

body og tynn bukse, lue og pledd. unngår direkte sol så godt det lar seg gjøre, har vært på 2 sommeravslutninger denne uka som har vært utendørs... sitter litt i vogn og litt på fanget.
snart 9mndr.
da min mellomste var 4mndr så var det ordentlig sommer lå i skyggen med bare korterma body og solhatt. blir vel det snart i år også vel...

Back
Topp