Klær til voksende mage

MiniM25

Blir kjent med forumet
Sommerspirene 2025
Jeg sliter allerede å få på meg olabuksene mine, og kjenner at dressbuksene mine kommer ikke til å holde så veldig mange uker til. Har dere noen tips til bukser eller klær som man kan bruke de neste månedene? Jeg har ikke lyst til å kun gå i treningstights nå fremover, så det hadde vært fint med noen tips til finere hverdagsklær som kan vokse med magen :happy:

Jeg var innom Aim’n og fant blant annet en veldig behagelig ullbukse som var litt vid i bena + en tights som var foret. Syns de har mye behagelige plagg. Tok bare en størrelse større. Tenker de blir deilig neste høst/vinter etter graviditeten også :joyful:

Jeg bruker nesten kun tights.. nå som det er kaldt bruker jeg de tykke termotoghtsene fra Europris, de kunne jeg brukte ganske langt inn i svangerskapet sist. De er fine utenpå, holder fargen og et veldig tykk og god inni. Går enten med skjørt, løse kjoler eller lange strikkegensere som også skjuler magen litt :)

Aim’n gravidtights og yogapants fra gina tricot :)
Gravid tights til Aim’M ble brukt forrige svangerskap :) valgte en str større enn normalt og brukte helt til fødsel og litt etter.
Tenkte handle tights med sleng fra de denne graviditeten, noen som har erfaring med de?

Gravid tights til Aim’M ble brukt forrige svangerskap :) valgte en str større enn normalt og brukte helt til fødsel og litt etter.
Tenkte handle tights med sleng fra de denne graviditeten, noen som har erfaring med de?
Trur den skal være like god! :)

Ja, kjøpte en med sleng. Veldig fornøyd med den. Kjøpte den vanlige tightsen da den er høy i livet

Jeg har ribbed uten sleng fra før. De er fine de også, men ikke like myk. Hadde valgt uten hvis jeg var deg, siden den fortsatt er tykk og god i stoffet

Tights fra rusta i str xl, er vanligvis s xs, men de er faktisk ikke så store, og jeg har nesten ikke lagt på meg, men de dekker magen gjennom hele svangerskapet. Sykt digg. Og billige.

Liker egentlig mama trikotbuksene til H&M jeg. Synes de er behagelige hele veien frem til fødsel. Har også et par lounge sett fra H&M som er helt gull til å bruke hjemme.

Back
Topp