Klær til vinterbaby

Villa88

Blir kjent med forumet
Hei :happy:
Hvor mye klær tenker dere at dere må ha i de minste størrelsene? Bodyer, bukser, pysjer, sokker. Har glemt alt fra sist gang :p
 
Jeg har til nå 6 bodyer i bomull, 5 ull bodyer, 5 strømpebukser, 4 pyser og 4 par sokker.

Har også 2 56cm bukser (myke fine joggebukser)

1 ull bukse.

Skal kjøpe fin kjole til julaften også.

Tror det skal holde.

Har bare 2 bodyer og 2 stk strømpebukser i 50 cm, resten 56 cm
 
Jeg har et par vanlige bodyer i str 50, resten i 56. En ullbody er i 50 (tror jeg), resten er 56. Jeg har siktet meg inn til en baby rundt ca. 3.6kg ved fødsel (eller mer). Vet ikke hvor mye holdt det er i det, men jeg var selv 3860gr og pappan var vel 4.2/4.3 kg.
 
Jeg tenker å ha 8 sett i hver av de minste størrelsene :) Vet jo ikke hvor stor denne blir, men kommer til å se hva veksten på ul viser og tar også litt utgangspunkt i broren :)
 
Har ca 4 ullbodyer, 2 ullstrømpebukser og et par bukser i str 56,62,68.
Skal supplere med arveklær fra storesøster i str 56 iallfall, må få plukket ned de eskene fra loftet snart så jeg vet hva jeg har [emoji23]
 
Har litt av hvert. Så får jeg heller kjøpe mer når poden er her. Ikke så lett å vite hvilken str han går i. Husker faktisk ikke hva brødrene brukte. Yngste er 16år:rolleyes: og ingenting er spart. Gøy at det er kommet så mye fint guttetøy. :happy:
 
Med førstemann var det flere som sa til oss at det ikke var vits med størrelse 50, for det kom han til å vokse ut av med en gang. Men han endte faktisk opp med å bruke det i flere uker! Var 3050 g ved fødsel:)

Har igjen endel klær fra sist. Satser på tre ullsett i str 50, og så har vi endel i bomull vi har arvet av andre. Utover det, blir det nok str 56. Gjør jo ikke så mye om noen av klærne er litt romslige heller:)
 
Med førstemann var det flere som sa til oss at det ikke var vits med størrelse 50, for det kom han til å vokse ut av med en gang. Men han endte faktisk opp med å bruke det i flere uker! Var 3050 g ved fødsel:)

Har igjen endel klær fra sist. Satser på tre ullsett i str 50, og så har vi endel i bomull vi har arvet av andre. Utover det, blir det nok str 56. Gjør jo ikke så mye om noen av klærne er litt romslige heller:)
Tenker jeg vil ha str 50 til julaften/romjula, skal i litt selskaper. Synes det er pent når tøyet passer og ikke henger på. Får håpe jeg ikke bommer helt. Husker du hvor mye din veide da str 56 passet?
 
Tenker jeg vil ha str 50 til julaften/romjula, skal i litt selskaper. Synes det er pent når tøyet passer og ikke henger på. Får håpe jeg ikke bommer helt. Husker du hvor mye din veide da str 56 passet?
Hmm... Det husker jeg nok ikke. Vi anta nærmere 4, for de legger vel på seg 150-200 g per uke, og synes å huske at det var etter en måneds tid. Skulle notert mye mer;)
 
Back
Topp