Klær til tvillinggravide

Reliance

Blir kjent med forumet
Hei

Jeg lurer på hvor kjøper dere klær? Jeg føler at alle klærene er for trange og ubehagelige (selv de som er spesialutviklet for gravide)

I første svangerskap hadde jeg ikke dette problemet, men nå...

Jeg er i uke 25 nå og vinterjakken min ble for trang i mageområde, får nesten ikke igjen knappene. Prøvde å søke på internet, men fant ikke noe. Prøvde på h&m,men ble som en bolle i tillegg koster denne jakken rund 600 kr som jeg skal kanskje bruke i 2 måneder.

Buksene syr jeg om(fjerner den strikken som er på magen og erstatter den med en singlet som jeg syr på)

Må sies at jeg ikke orker nå å gå på butikker og prøve, da jeg blir fort trøtt

Er det jeg alene som er så kresen?

Hva pleier dere å bruke? Hvilken jakke? Bukser?
 
Hei

Jeg lurer på hvor kjøper dere klær? Jeg føler at alle klærene er for trange og ubehagelige (selv de som er spesialutviklet for gravide)

I første svangerskap hadde jeg ikke dette problemet, men nå...

Jeg er i uke 25 nå og vinterjakken min ble for trang i mageområde, får nesten ikke igjen knappene. Prøvde å søke på internet, men fant ikke noe. Prøvde på h&m,men ble som en bolle i tillegg koster denne jakken rund 600 kr som jeg skal kanskje bruke i 2 måneder.

Buksene syr jeg om(fjerner den strikken som er på magen og erstatter den med en singlet som jeg syr på)

Må sies at jeg ikke orker nå å gå på butikker og prøve, da jeg blir fort trøtt

Er det jeg alene som er så kresen?

Hva pleier dere å bruke? Hvilken jakke? Bukser?
Kjøpte brukt på Finn av en annen tvillingmamma.
Bruker S-M til vanlig, måtte opp i XL, men gensere og topper ble likevel for kort for tvillingmagen. Anbefaler kjoler og ull-tights :)
 
Kjøpte brukt på Finn av en annen tvillingmamma.
Bruker S-M til vanlig, måtte opp i XL, men gensere og topper ble likevel for kort for tvillingmagen. Anbefaler kjoler og ull-tights :)
Takk for svar! Greit å vite at jeg ikke alene med dette problemet! Jeg bruker også S/M til vanlig. Det er faktisk sant. Jeg foretrekker kjoler også, føler at det er mer behagelig i denne situasjonen
 
Dytter denne litt, i håp om andre erfaringer med klær til tvillingmagen.
Jeg skal få kjøpe /arve mammaklær som er kanskje 2 str større enn jeg normalt ville brukt, håper det holder.
 
Kjøpte meg en lang gravidjakke på Stormberg i høst. Den er grei, kan glidelåses opp i begge sider for å utvide den enda et hakk. Er i uke 34+2 nå og mange gensere og t-skjorter blir for korte. Men har funnet ekstra lange gravidgensere og t-skjorter som funker bra. Ellers er som nevnt over kjoler et godt alternativ. Det høye tøystykket på buksene blir fort for stramt
 
Kjøpte meg en lang gravidjakke på Stormberg i høst. Den er grei, kan glidelåses opp i begge sider for å utvide den enda et hakk. Er i uke 34+2 nå og mange gensere og t-skjorter blir for korte. Men har funnet ekstra lange gravidgensere og t-skjorter som funker bra. Ellers er som nevnt over kjoler et godt alternativ. Det høye tøystykket på buksene blir fort for stramt

Hvor har du funnet ekstra lange gensere og t-skjorter?
 
På slutten gikk jeg egentlig bare i kjoler, eneste som passa!
 
Back
Topp