Klær til store folk..

Holie

Betatt av forumet
hvorfor i alle dager skal de være så ufattelig STYGGE?? lindex har jo en avd for de større damene, å det finnes omtrent baaaaaare stygge klær der!! Why??

Noen som vet av butikker/nettsider der man får kjøpt klær til oss som er "sexy lubben"??[8D][:D]

Zizzy har veldig fine klær fra str 42 og oppover, men vet ikke om de har nettbutikk... [8|] Har kjøpt mye klær der, både da jeg var større og nå...

Cluet er at de har funnet ut at man KAN ha figursydde og pene klær som ikke ser ut som tomannstelt selv om man har kjøtt på beina!!! [:D][:D][:D]

http://www.zizzi.dk/

ORIGINAL: SookieStackhouse

ORIGINAL: Holie

hvorfor i alle dager skal de være så ufattelig STYGGE?? lindex har jo en avd for de større damene, å det finnes omtrent baaaaaare stygge klær der!! Why??

Noen som vet av butikker/nettsider der man får kjøpt klær til oss som er "sexy lubben"??[:D]

Liker ordet!

Sambo sa det var kommet et nytt ord nå, FHM-chubby eller noe [8D]

Hehehehe.. FHM-Chubby[:D][8D]

ORIGINAL: Wicked

Zizzy har veldig fine klær fra str 42 og oppover, men vet ikke om de har nettbutikk... [8|] Har kjøpt mye klær der, både da jeg var større og nå...

Cluet er at de har funnet ut at man KAN ha figursydde og pene klær som ikke ser ut som tomannstelt selv om man har kjøtt på beina!!! [:D][:D][:D]

http://www.zizzi.dk/

Zizzi er akkurat nedlagt her i byen, off course![>:] De har fine klær, men jævven arne de er dyyyre.. Hehhe.. (var det ikke klærne, så er det prisen jeg klager på)
Kjøpte meg en sånn "baggy" dongeribukse der i fjor å den måtte jeg faen meg betale 699,- for!! Å en singlett koster jo rææævva.. (ikke en dyr rompe da) men bort i mot 300 kroner..

Takk for linken! Må inn å sjekke om jeg finner noe som kan dekke liket[:D]

Hahaha... [:D] Noe må man jo ha å klage på!!! [:D]

Joa, prisene er stive, men når man først finner et plagg man virkelig liker, så betaler man gjerne litt ekstra.. Hvertfall jeg... [;)] Singletter og basisplagg kjøper jeg i vanlige butikker til en slikk og ingenting, for de går gjerne opp i mine str uansett...

ORIGINAL: Wicked

Hahaha... [:D] Noe må man jo ha å klage på!!! [:D]

Joa, prisene er stive, men når man først finner et plagg man virkelig liker, så betaler man gjerne litt ekstra.. Hvertfall jeg... [;)] Singletter og basisplagg kjøper jeg i vanlige butikker til en slikk og ingenting, for de går gjerne opp i mine str uansett...

Jepp det gjør jeg og.. Får alltids pressa flesket i disse basic klærne.. Er inne på ellos nå, ser de har en del av zizzi's klær [:D]

ellos,sparkjøp,

hvist du drar innom ellos sine sider skal du finne at de selger zizzi klær merker..

Jeg syntes de har masse fint i B.I.B-avdelinga på H&M, jeg... Bruker og være der og snike [:)]

De har noe fint der.. Men avd. her på Mo er dårlig.. Mye svart.. Vil jo ha farger!! Helt sant om det å bestille på nett ibsensripsn!! Gidder heller ikke styret med å sende inn hvis de ikke passer[;)]

Back
Topp