Klær til sommeren

Riri

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2024
Hei :) Hvor kjøper dere klær til sommeren? Og da spesielt bikini:nailbiting:

Litt små naiv men satser på at min bikini passer til sommeren :laughing002 Men har kjøpt meg en del kjoler fra bonprix som jeg får i morgen håper de er fine

Har kjøpt et par nye bikinioverdeler fra H&M, underdelene passer fortsatt. Planen min er å gå med kjoler hele sommeren, til nå har jeg vel handlet inn 5-6 nye fra H&M, noen fra mamma-avdelingen, og noen vanlige i en str større :D

Har en del store og gode kjoler jeg satser på jeg fortsatt kan bruke. Nå, 2,5 mnd før termin, passer de fortsatt font og er romslige. Har kjøpt noen sånne "sykkelshortser" i en str større til å ha under.
Bikini har jeg ikke tenkt meg inn i :hilarious:

Jeg har kjøpt en del gravidklær hos Vero Moda, i siste liten for nå er det fint lite av det jeg har fra før som passer. Tights og kjoler blir det nok mye av her også så snart været blir varmere!

Har kjøpt en gravid «joggeshorts» som jeg tenker å bo i. Ellers har jeg også en sykkelshorts, flere tightser og en del kjoler som jeg tipper jeg kan bruke. Bikini tror jeg kanskje jeg holder meg unna, men får se når det blir ordentlig varmt :smiley-ashamed004

Overlever i de her og en eller annen topp/kjole.

Vedlegg

• Screenshot_20230514_171310_com.hm.goe.jpg
    Screenshot_20230514_171310_com.hm.goe.jpg
    440,7 KB · Visninger: 22
Har kjøpt badetøy fra careless og er så fornøyd! Kjøpte bikini og bikinitruse (med høyt liv som kan trekkes over magen) og en badedrakt! Følte meg vel og har god erfaring med careless fra sist sommer. Anbefales! Har en sommerkjole derfra og, elsker den. Er ikke gravidkjole, men snittet passer med mage

Kjøpt noen kjoler, tskjorter, singleter, shortser og sykkelshortser på H&M jeg tenker å bruke :) Leter også etter badetøy fortsatt

tenkte innom butikken til careless imorgen å prøve bikini der, tror di kan passe :)

Kjøper dere kjoler som går inn igjen under magen? Jeg føler meg veldig lite nett for tida og synes ingenting ser ok ut.

Kjøper dere kjoler som går inn igjen under magen? Jeg føler meg veldig lite nett for tida og synes ingenting ser ok ut.
Jeg innser at kjolene jeg brukte i slutten av forrige graviditet, ikke kan brukes ut denne graviditeten - da brukte jeg kjoler som «holdt tett» over magen, men kjenner at de kommer til å sprekke om jeg utfordrer sømmene med bruk de siste 2,5-3mnd :hilarious: har altså da kun «telt-kjoler» igjen - men føler meg som en hval, og leggene, knærne og låra har blitt typ dobbelt så tjukke Som de var før graviditeten - så jeg følte rett og slett at telt-kjoler var helt ok i sommer:p

Back
Topp