Klær til robuste babyer

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Føler så mye klær til lillebror har så funky passform. Han er god og robust, mye klær er laget for de lange og slanke barna, føler jeg...
Noen forslag til klesmerker som passer de som har litt å ta i? :p

Min var også robust, så klær fra Name it måtte kjøpes type to str større enn vanlig, for de er laget for tynne babyer/barn. Ellers så kjøpte jeg bare en str større enn det han egentlig brukte. Da gikk det bra :)

Jeg kjøper på HM.. Name it sine blir alt for trange å ha på :p

Cubus, klærne der er veldig ofte "store og brede". HM har en allsidig passform, samme med Kappahl. Lindex er litt til og fra, syns det varierer fra plagg til plagg

Har en stor og kraftig gutt, og det er ikke alltid like lett.
Har hvert mest glad i bodyer fra Lindex og Kappahl (Newbie) og Name It sine, men de må være 1 str større.
Bukser/joggebukser har jeg likt de som er 3 for 2 på Lindex best og fra Kappahl (Newbie)
Ellers synes jeg Hust&Claire sine bodyer og bukser har hvert bra, men vet ikke hvordan de er i baby str.
Cubus sine bodyer er brede, men blir fort utvasket.
HM har som regel gått greit her, men ikke bodyene.

Vi har bare brukt vanlige men vekslet mye mellom 2 forskjellige str

Jenta mi er lang og slank, klærne fra barnas hus ble for store for henne.

Barnas hus var altfor brede til min slanke jente.

Nameit er for trangt og vi må evnt bruke en str større.

Name it ble altfor trangt i armene til min iallefall. En del av Cubus sine klær er brede og litt korte synes jeg. Kappahl og Lindex noe midt i mellom. HM fungerte også bra, de har rimelige basisplagg. :)

Føler det er omvendt jeg... Alt er jo laget for gode og runde babyer :p

Her går det i h&m og hust&claire til min plugg. Har noen fra name it også, men de er så trang på armene.

Back
Topp