Klær til oss

tussiliten

Andre møte med forumet
Kjøpte meg noen singletter på salg på Kappahl her om dagen som skal være med i fødebagen. Tenkte det er godt å ha på seg noe nytt og behagelig når man er på barsel. Brukte den ene i går og så utrolig deilig stoff og passform! Supermyk, lang og sitter løst. Anbefales!

Kjøpte meg noen singletter på salg på Kappahl her om dagen som skal være med i fødebagen. Tenkte det er godt å ha på seg noe nytt og behagelig når man er på barsel. Brukte den ene i går og så utrolig deilig stoff og passform! Supermyk, lang og sitter løst. Anbefales!
Takk for tips, da vet jeg hvor jeg skal i løpet av uka. Fant ut at jeg har veldig få nettopp-født-mage-vennlige singletter. :)

BVforum via HTC

Jeg kjøpte meg ny joggbukse, 3 nye trusler, 2 nye ammebher og 2 nye ammesingletter i helga til å ha med i bagen! Er deilig med noe helt nytt når man føler seg lite fresh etter fødsel:)

Får sjå om eg tar meg en tur etter lønning. Har termin 10 og lønning 12 :) Hadde ikkje vore dumt med noken gode topper. Har kjøpt meg ei knallgod joggebukse til å ha med inn :)
Noken forslag til butikker som selger gode morgenkåper å ha på føden?

De har også noen gensere med knapper (må være supert når man skal amme) som er også er lange og løse.
Jeg innbiller meg at man sikkert er litt sår og øm i hele kroppen etter en fødsel, så her er det investert i behagelige, løse (men pene) klær som ikke koster alt for mye. :)

De har også noen gensere med knapper (må være supert når man skal amme) som er også er lange og løse.
Jeg innbiller meg at man sikkert er litt sår og øm i hele kroppen etter en fødsel, så her er det investert i behagelige, løse (men pene) klær som ikke koster alt for mye. :)
Det har du helt rett i! Dagen etter kjentes det ut som om jeg hadde hatt verdens heftigste treningsøkt - og det stemmer jo, egentlig. :)

BVforum via HTC

Da spørs det om det ikke blir en tur på Kappahl i løpet av uka :) Jeg har kjøpt to ammesingletter og tre ammebher allerede, men deilig å unne seg noe nytt :)

Får sjå om eg tar meg en tur etter lønning. Har termin 10 og lønning 12 :) Hadde ikkje vore dumt med noken gode topper. Har kjøpt meg ei knallgod joggebukse til å ha med inn :)
Noken forslag til butikker som selger gode morgenkåper å ha på føden?
Jeg kjøpte nettop morgenkåpe på Kappahl :) kjempemyk! Vet at også h&m har hatt tidligere hvertfall..

Jeg har en kjempedeilig morgenkåpe fra cubus :)

Det hørtes kjempelurt ut.. Jeg har akkurat blakket meg helt på bursdagsgave til mannen og nrk-lisens så blir ikke kappahl på meg desverre:-( men har et gavekort på sporten liggende som jeg tenkte jeg skulle prøve å bruke opp i morgen:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp