Klær til mor

Kine856

Betatt av forumet
Igår var jeg å kjøpte min første gravid-tights også ble det med en genser også som var på tilbud :) takler ikke å presse meg inn i stramme olabukser så det eneste jeg har å bruke er joggebukser.
Flere som har kjøpt ett gravidplagg eller to enda?

Har kjøpt gravidbukse for noen uker siden da jeg var sikkelig oppblåst og alt strammet og var vondt. Må ha noe mer etter hvert, men bruker tights og sånt hjemme

Jeg har fra før. Arvet første gang jeg var gravid denne runden. Så har alt begynt å bruke litt.

Har kjøpt gravidbukse for noen uker siden da jeg var sikkelig oppblåst og alt strammet og var vondt. Må ha noe mer etter hvert, men bruker tights og sånt hjemme
Tights er digg å bruke :) tenker at nå i vinter så blir det nok en del tights og tunikaer og strikkakjoler på meg.

Heldig da :) klærne mine fra forrige gang ble ødelagt pga fukt så må kjøpe nytt.
Ja det er greit å spare litt penger. Men kommer sikkert til å kjøpe bittelitt til. Er ikke alt som har like god passform eller er behagelig på

Ja det er greit å spare litt penger. Men kommer sikkert til å kjøpe bittelitt til. Er ikke alt som har like god passform eller er behagelig på
Det er sant. Sist så fødte jeg i august og hadde en del sommerklær pga tropesommer her så de hadde ikke passa så godt nå i vinter uansett.

Nei nå må det litt mer polstring til gitt

Forhåpentligvis kan vi slippe litt billigere unna ved å ikke være høygravide midt på vinteren :p Og ikke midt i tropevarmen, syntes synd på en venninne som gikk høygravid i sommer :hilarious:

I dag tok jeg frem klærne fra forrige graviditet, men der var det ikke mye jeg kunne bruke. Sist var jeg høygravid på sommeren, så brukte stort sett kjoler. Blir litt verre denne gangen [emoji12] Fant en deilig gravidtights da [emoji4]

Solgte alle gravid klærene mine i fjor høst [emoji28] Eller alt som ikke var kombi gravid/amme, så må nok kjøpe noe nytt [emoji4]

Jeg har kjøpt meg noen tights på cubus, og en "yoga"-bukse der. Trøkker på meg olabukser når jeg må, men er sykemeldt, så ofte jeg kan daffe i behagelige bukser. :D

Har begynt med gravidbukser, orker absolutt ikke å gå med noe som helst som strammer over magen :p Forrige gang trengte jeg ikke kjøpe inn noen overdeler (bortsett fra bh’er) som var «gravidklær», satser på det samme denne gang :)

Kjøpte klær på finn for mange uker siden;) Og så har jeg fått låne to poser med klær av ei i familien min:) Men kommer nok til å kjøpe litt sjøl også etterhvert av gensere tenker jeg.. og noen kjoler:)

Igår måtte jeg bestille meg et par amme-bher, siden det tar nesten en mnd for å få de (fra England). God-bhen min begynner å bli litt snau :eek: og det vil si at resten heller ikke passer så bra nå. Damn it :hilarious:

Har det meste fra forrige graviditet men kjøpte en ny gravid-jeans på hm siden den forrige var slitt ut. Så ligget klart når behovet melder seg nå :D

Ingen av dem vanlige buksene mime passer lenger så jeg har brukt mammatightsene fra hm nå i 1 uke ca. Hjelper veldig på kvalmen og ikke ha stramme bukser på magen:p

Har ikke det behovet enda, men regner med at det melder seg etterhvert. Har heller tatt i bruk noen bukser som hadde blitt for store, som det er mye stretch i, samt hårstrikk på knappen på jeansen min.

Back
Topp