Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig da klærne mine fra forrige gang ble ødelagt pga fukt så må kjøpe nytt.Jeg har fra før. Arvet første gang jeg var gravid denne runden. Så har alt begynt å bruke litt.
Tights er digg å bruke tenker at nå i vinter så blir det nok en del tights og tunikaer og strikkakjoler på meg.Har kjøpt gravidbukse for noen uker siden da jeg var sikkelig oppblåst og alt strammet og var vondt. Må ha noe mer etter hvert, men bruker tights og sånt hjemme
Ja det er greit å spare litt penger. Men kommer sikkert til å kjøpe bittelitt til. Er ikke alt som har like god passform eller er behagelig påHeldig da klærne mine fra forrige gang ble ødelagt pga fukt så må kjøpe nytt.
Det er sant. Sist så fødte jeg i august og hadde en del sommerklær pga tropesommer her så de hadde ikke passa så godt nå i vinter uansett.Ja det er greit å spare litt penger. Men kommer sikkert til å kjøpe bittelitt til. Er ikke alt som har like god passform eller er behagelig på