Klær til mini

Kjøpte "litt" klær brukt av ei venninne...12 bananesker med klær fra 50-92, nå trenger vi ikke mer :P
Vi har jo fått litt fra før, og antar at vi får mer, så kan jeg bare selge videre det vi evt ikke bruker. Greit å ha et lite utvalg, og særlig til bhg start. Klærne er pent/lite/ikke brukt :)

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Utstyr-til-mor-og-barn/Hva-trenger-vi-av-utstyr-til-babyen/

Her er et eksempel på liste, finnes mange du kan se på og sammenligne. Det er dog vanskelig å si akkurat hvor mange, for det er stor variasjon. Noen barn har mye uhell ene eller andre veien og må byttes ofte, andre trenger ikke det. Det avhenger også av tørkemulighetene deres. Jeg har prøvd å kjøpe litt klær som er av god kvalitet med fleksible størrelser i starten, også se etterhvert hva vi bruker og trenger. Nøstebarn og andre lignende har bodyer som er fleksible (tynnull er generelt både mer fleksibelt og mer holdbart enn bomull, men det finnes også kvalitetsbomull), Lindex har begynt med noen bodyer som har flere kneppemuligheter i lengden og vil fungere lengre etc etc.

Noen babyer bruker 50 lenge, noen passer rett i 56. Andre str hoppes over liksom. Så derfor jeg prøver å se etter klær som dekker flere størrelser :)

Back
Topp