Klær til litt store jenter/damer

Chupachups

Glad i forumet
Hvor finner dere klær som er ungdommelige, og som ikke ligner på bestemor sine gardiner? [8D]
Syns alle klær til oss litt store har så stygge "rett-ned-former" [>:]
Hater å handle klær, så ender som oftes opp med joggebukse elns, noe jeg ser enda større ut i [&o]

jeg er helt enig med deg!! Har innimellom funnet noe fint hos zizzi, så det er vel det beste tipset jeg har...

Kunne ikke fått sakt det bedre selv.. Helt enig med du.
Må nesten bare kikke og kikke og kikke. Kanskje en har flaks og finner noe fint!

Nå får jeg må meg "vanelig" klær altså, sliter bare veldig med at svært lite sitter fint på meg, så jeg må ha flaks hver gang jeg skal ha meg noe nytt. Som er sjeeldent.!
Ellers så har de litt stor klær på æææ - husker ikke navnet tror det er Pasquinell.

ORIGINAL: *LillMi*

jeg er helt enig med deg!! Har innimellom funnet noe fint hos zizzi, så det er vel det beste tipset jeg har...

Men der er det jo svin-dyrt! :O
Jeg har lissom ikke penger til å gå å kjøpe meg ei bukse til 5-600 kr [&:]

SYNS DEM KAN LAGE "NORMALE" KLÆR TIL OSS LITT STORE OGSÅ, SOM IKKE KOSTER DYRE DOMMER! [:@]

Dytter...

enig me deg i det. men viviks å kapphal, lindex, pip stormote, lavida, har kler som e litt større enn vanølige størrelser ivertfall . prøv der. åsså sportbutikker har ofte tøffe kler i større størelser:) håper det var til litt hjelp:)

Jeg handler stort sett bare på Zizzi... Og litt på www.laredoute.no der har de "stor avdeling". Lindex har bare gamle tante Olga-klær, Kappahl finner jeg en ting i ny og ne, H&M er ikke noe fint lenger. Mye bedre før. 

B.young har nå kjøpt opp et merke som heter Veto. Og de skal begynne å selge det i b.young butikker. Veto har veldig mye ungdommelig og kult.

Andre merker som du evt kan google og finne forhandlere av er:
  • Angel Circle
  • Cassiopeia
  • Ciso
  • Crizpy
  • Deluca
  • DNY
  • Domenique
  • Evita
  • Gozzip
  • Liva
  • Marc Lauge (opp til str 46)
  • Naturally
  • Pas
  • Simply
  • Timaja
  • Uno
  • Zay
  • Zhenzi
  • Zizzi
Veldig ulike stiler, og ulike prisklasser. [;)]

Hvor i landet bor du?

ORIGINAL: Kidada

B.young har nå kjøpt opp et merke som heter Veto. Og de skal begynne å selge det i b.young butikker. Veto har veldig mye ungdommelig og kult.

• Angel Circle
  • Cassiopeia
  • Ciso
  • Crizpy
  • Deluca
  • DNY
  • Domenique
  • Evita
  • Gozzip
  • Liva
  • Naturally
  • Pas
  • Simply
  • Timaja
  • Uno
  • Zay
  • Zhenzi
  • Zizzi
Veldig ulike stiler, og ulike prisklasser. [;)]

Hvor i landet bor du?

Bor i Moss. [:)]

ORIGINAL: Chupachups

ORIGINAL: Kidada

• Angel Circle
  • Cassiopeia
  • Ciso
  • Crizpy
  • Deluca
  • DNY
  • Domenique
  • Evita
  • Gozzip
  • Liva