Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har blitt anbefalt av venninner med barn å bare ha litt i 50 og 56 siden de vokser så fort, og heller mer i str 62 som visstnok passer lenger. Omslagsbodyer er visst ypperlig for pappaer som er redde for å tre ting over hodet på en liten kropp, så her har vi kjøpt og arva en del sånne. Jeg har kun kjøpt langarmet selv om hun blir sommerbaby. Har ellers kjøpt lette bomullsbukser som er enkle å ta av og på til bleieskift, noen med hel fot og noen uten. Har hørt ymse om sokker på så små barn. Vi er førstegans og lener oss veldig på tips og råd fra venner og familie med barn! Jeg har også kjøpt to små bomullsluer og ei tynn ullue siden sommer på Vestlandet kan være så mangt, i tillegg til at vi har fått arve en litt tykkere teddydress i tilfelle det er kaldt og vi skal ut. Synes også alt dette med tøy og påkledning er kjempevanskelig!
Så enig! Hadde mange hettegensere til sønnen min. De ble aldri bruktMye som allerede er sagt her [emoji4]
Jentene mine passet heller aldri i str 50. Ellers så er alle kule/fine klær med hette på helt ubrukelig, i min mening [emoji87][emoji28]