Klær til jul som passer magen

Har dere funnet klær til juletider som passer den voksende magen?
Jeg er så heldig at jeg hadde termin i romjula sist gang, og kjøpte da en fin svart kjole som passer perfekt til en stor mage. Siden jeg allerede nå er på størrelse med det jeg var rundt uke 35-37 sist, så passer den antageligvis perfekt til jul! Vurderte å selge den, men kom aldri så langt. Er glad for det nå! :happy:
 
Jepp, bestilte flere på zalando, ender opp med en av disse:
 

Vedlegg

  • last ned.jpeg
    last ned.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 82
  • ell_1064386-03_Fs.jpeg
    ell_1064386-03_Fs.jpeg
    26,3 KB · Visninger: 81
Jeg skal klemme meg inn i noe jeg har fra før. Kjøpte en rød kjole fra H&M tidligere i høst med strikk i livet som kan være fin på julaften, og så har jeg en kort svart kjole med glitter i strikket stoff som jeg tror jeg kan få klemt magen inn i. Så kan jeg være julekule på årets venninnejulebord! :joyful: Jeg har faktisk også kjøpt noe så tøysete som glitterstrømpebukser for gravide som jeg fant på Lindex. Tenker de kan være fine med en sort kjole eller noe. Og så tror jeg denne jula blir ganske rolig, de fleste julebord er jo avlyst og vi skal reise bort i romjula. Så jeg kommer ikke til å trenge så mange festantrekk.
 
Sjekk også Tise! Der var det hvert fall for et par mnd siden mange flotte gravidkjoler. Vurderte sterkt å kjøpe, men siden jeg har, og det neppe blir særlig med anledninger i år pga covid, så droppa jeg det. De er jo typisk ikke brukt mer enn et par ganger og flere er veldig rimelige siden de er brukt :)
 
Jeg har en del kjoler da det er det jeg foretrekker å gå med ellers. Jeg har kjøpt en svart litt mer penkjole, men det blir jo ikke noe voldsomt med kalas i jula, så jeg tenker det holder med det jeg har.
 
Funnet to fine kjoler på Nakd. Masse fint der! De er ikke gravidkjoler, men store i størrelsen, varme og stretchy.

Blir dessverre ikke noen juleselskaper pga korona, så en av disse holder lenge til julaften. Ganske leit at en så sosial og hyggelig juletid blir helt amputert. Hvertfall for Oslo folk. Meeen, jeg gleder meg til jul og er glad jeg er frisk.
 
Har en gravidkjole som jeg fant på salg. Men tror nok jeg blir å bruke noen av mine vanlige løse/stretchy kjoler i stedet for, gravidkjolen er alt for "galla" :joyful: teorien var at da hadde jeg én kjole både til jul og nyttår, men blir jo ingen "selskap" i år.
Vi feirer jul med kun mine foreldre, og nyttår blir ingen feiring i det hele tatt...
Knæsjfarga "silke"-kjole passer liksom ikke inn i planene :hilarious:
 
Jeg har et par kjoler fra forrige gang, og har arvet et par nå. Så jeg finner vel noe det går an å strekke over magen, men ingen av dem er spesielt pene. Så sånn sett er det greit at det ikke blir noen store festligheter i år :p
 
Bestilte ett skjørt og en litt pen topp på nettet. Toppen er sånn at jeg fint kan bruke den til ei dongeri bukse som hverdags tøy da.
Tenker litt som alle andre her at jula blir nok ikke så voldsom i år.
 
Jeg kjøpte en kjempevid svart kjole på HM i høst med plass til mage, samt tre kreajsoner på Only som også var ganske løse.... så får jazze opp de med litt øredober, smykker etc! Jula blir rar i år ass!
 
Kjøpte stretchy julekjole i fjor på Cubus, gikk opp en str. og det gjorde susen. (Var gravid da, men mistet på nyåret)
Kjolen passer ypperlig i år og:happy:
 
Kjøpte en kjole på lindex som var super. A form med litt glitter i. Den kan jeg bruke hele graviditeten og etterpå også. 399, og fikk 30% så billig og grei kjole :Heartred
 
Jepp, bestilte flere på zalando, ender opp med en av disse:

Den røde bestilte jeg også! Fikk den i går og prøvde på, synes den var fin og behagelig! Gleder meg til juleanledninger å ha den på. Det blir nok både i 60/61-årsmiddagen til foreldrene mine 19.des, julaften hos svigers og kanskje også 1.juledag med svigers og tantefamilien til sambo(vi blir fortsatt under 10 pers altså:joyful:). Mulig jeg får ha på en mørkeblå gravidkjole jeg arvet sv venninne på 1.juledag, om jeg får ribbefett på rødkjolen dagen før:hilarious:
 
Jeg kjøpte meg en som får duge på Lindex. Ekstra stor str, knyter inn over magen.
 
Back
Topp