Klær til i sommer

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Har jo ikke klær fra før av da jeg ikke veier 50 kg lenger og ikke får på meg shortsene mine :( har tenkt nå 3 år at jeg skal ned igjen så trenger ikke kjøpe nytt :smiley-ashamed005 men nå har jeg grunn nok til å kjøpe noe ;)

Hva tenker dere kommer til å bruke i sommer? Regner med vi kommer til å ha litt mage? Link evt butikktips takk :)
Ser fir meg et par kjoler kanskje?

Må ha noe til jobb, og noe til hjemme. Shortser, kjoler og skjørt :)

Litt mage? Regner med å ha mye - iallfall om det blir som med de to andre. Jeg har også for mange kilo og har strevd veldig med å gå ned spesielt etter svangerskap nr. 2, så kjenner problemet. Jeg håper på en god sommer for tunikaer og sommerkjoler, kanskje med korte (over knærne) tights til, ellers føler jeg det blir klamt i varmen ;-) de to andre barna mine er født på fordommer og vår, så jeg har ikke vært gravid på sommeren før. Gleder meg egentlig litt til å ha babymage i sommerkjole :-)

Butikk ja... HM pleier å ha en del, og ellers sjekk feks Zalando. Enkelt å bestille, behagelig å prøve hjemme i ro og fred, gratis å returnere det som ikke passer.

Butikk ja... HM pleier å ha en del, og ellers sjekk feks Zalando. Enkelt å bestille, behagelig å prøve hjemme i ro og fred, gratis å returnere det som ikke passer.
Ååh fikk akkurat en nydelig gul kjole fra zalando, men den er litt kort så når magen kommer så viser den vel frem hele skogen nedi der :laughing002 bestilte den rett før jeg fant ut at jeg var gravid :angelic:

Tenker å kjøpe sommerkjoler som sitter løst, og tynne langbukser/gravid bukser, liker godt å gå i singlet så kjøper nok noen store, lange singlets med god plass til magen, har en del fra sist graviditet også da jeg fikk barn i juni sist gang, kommer nok heller til å trenge mer høstklær jeg

Åh, gleder meg til sommeren å gå rundt med struttemage i fine flagrende sommerkjoler:rolleyes:

Jeg kommer nok til å gå for kjoler! Sist svangerskap fødte jeg i januar, da bodde jeg i gravidtights og lange strikkakjoler. Stort sett kjøpt på vanlige kjedebutikker, de var ganske tøyelige i stoffet. Tror jeg kjører samme taktikk denne gangen, bare uten gravidtights og kjoler i tynnere stoff

Jeg har februarbarn fra før, så jeg må nok gå til innkjøp av sommerklær - sist gang kunne jeg fortsatt bruke mine vanlige sommerkjoler. tipper det blir kjoler, og gravidsinglets og -shorts :).

Jeg har alltid likt selekjoler/seleshorts og selebukser, så nå har jeg endelig en grunn til å kjøpe det. Så jeg skal se om jeg finner noen enkle søte selekjoler jeg kan gå med for en gangskyld. Ellers liker jeg ikke å vise så mye frem av hud pga arr, hårvekst og div grunner, så blir sikkert bare leggings og ekle lange t-skjorter :P

Kommer sikkert til å bruke kjole/skjørt/tunika fra
Mai og hele sommeren:) Skal være halve sommeren i varmt land så blir lettvint på kles fronten og deilig er det. Kommer ikke til å investere i typisk gravid klær siden det er sommer og høsten kan også være god å varm. Maxi kjoler og noen gode tights og topp holder fint. Mye fine kjoler man kan bruke igjen senere å. :smiley-angelic003

Jeg brukte mye maxikjole i svangerskapene, synes det er fint til gravidmage :)

Hadde masse fint gravidtøy fra hm, men lånte det vekk til ei som ga det til fretex/uff.. så må ha litt nytt nå.

Kommer nok til å handle en del på H&M eller Cubus tenker jeg. De har litt digge klær å gå i som er litt «slække»

Back
Topp