Klær til høsten

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Storebror trenger ny jakke og muligens nye sko til vinteren nå når høsten er kommet. Hvilke har dere og er dere fornøyd?

Vi bruker viking og Kavat sko.
Jakker har vi mange av, fra Mini A Ture, Molo, Hummel og GullkornDesignes. Fornøyd med dem alle :)

Sko må du nesten prøve
For smale føtter er ecco og superfit god
For bredere er viking og kavat god

Jakker hadde vi troll , reflex +++

Vi bruker sko fra Viking og Ecco stort sett. Liker godt POP sine vindfleece jakker i høstvær uten regn ;) Ellers så har ungene jakker fra MiniAture, Reflex og NameIt.

Liker skofus sko og nameit klær. Men skofus sko er de eneste vi tersklene som passer min datter omtrent. Vi har ett par viking sko som hu nesten ikke har fått brukt. De er 3 nr for store til lillebror og får de så vidt på beina hans. Så viktig å prøve sko nøye. Ikke alt som passer alle.

Vi sverger til viking sko, for de passer føttene deres best.
Av jakker har vi litt forskjellig; reima, miniature, stormberg, name it.

I skotøy bruker vi viking. Yttertøy er fra pop, Bergans, reima og mini a ture. Og så har frøkna fått vinterjakke fra Wheat, spent på den!

Jeg har kjøpt noen fra hm nå, så går vi over på vinterstøvler når den tid kommer. Jakke har vi fra reflex og en softshell jakke fra name it

Må bare spørre, hvordan vet dere hvilke merke sko som passer best føttene? Klager de små eller klarer dere å se/kjenne?

Vinter og høst er en dyr sesong med tre barn fant jeg ut....
Så i år har jeg kjøpt vinterjakke fra Didrikson, håper det betyr at de kan bruke den to sesonger da man kan legge ned armene :)
Kjøpte viking vintersko på barnas dager, 2 for 1 tilbud.
Nå mangler vi bare votter til vår eldste, tror det blir hansker på han!

Må bare spørre, hvordan vet dere hvilke merke sko som passer best føttene? Klager de små eller klarer dere å se/kjenne?

Merker det veldig godt når man prøver. Vesla hadde problemer med å få bena nedi Superfit og Ecco, men da jeg prøvde Viking gikk det som en drøm, sjvuuup rett nedi!

Back
Topp