Klær til gutt 11 år

SEN86

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Hei!

Vi har nylig komt i en ny fase her i huset. Klær til 11-åringen har vist seg å bli tidenes utfordring:bored: str 170 er akkurat passelig nå, men når dette blir for smått vet vi ikke helt hva vi skal gjøre:wideyed: buksene fra herreavdelinger blir helt feil passform på, enten er de passelige i livet men alt for lange i beina eller for trange i livet (gjerne for lange bein der også). Skjorter, t-skjorter og gensere er for store rundt skuldrene, men trang rundt magen:wacky:

Jeg bør kanskje nevne at han er relativt glad i mat, så lenge det ikke er sunt, og det viser godt på magen.. :)

Hvor finner dere klær til de som snart blir tenåringer?
 
Ikke den utfordringen her, så jeg kan ikke hjelpe... Skulle svare "dongeri og hettegenser" som der er vår snart 11 åring helst bor i, men han passer str 140 så lenge det er mulighet til å stramme inn i livet...
 
Ikke den utfordringen her, så jeg kan ikke hjelpe... Skulle svare "dongeri og hettegenser" som der er vår snart 11 åring helst bor i, men han passer str 140 så lenge det er mulighet til å stramme inn i livet...
Det er det poden her i hus også trivest best i, helst joggebukse. Kan strekke seg til joggebukse som ser ut som jeans:hilarious: Men når vi endelig finner noe som sitter pent, viser han såååå tydelig at han liker å føle seg litt ekstra fin:headphone: skulle gjerne gitt han den følelsen alltid:D
 
Back
Topp