Klær til gravide..

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Fått tak i mine første mamma klær:) bukser,topper, gensere, singeletter, kjoler osv. Mine vanlige klær passer enda,men godt å skjemme seg bort litt og ha litt nytt i garderoben.

har du kjøpt deg/ begynt med mamma klær?:)

har du noen tips for en uvitende førstegangsgravid?

Kjøpt en bukse og en genser :-)

Har kjøpt en bukse. Den er mest i bruk når jeg er skikkelig oppblåst. Håper magen kommer etterhvert :)

startet tidlig jeg da. 15+6. Men synes det er så kjedelig utvalg så kjøpte likegodt noen fine plagg nå:) bytter mellom mine vanlige klær,og en gravid treningsbukse,. Det andre venter jeg med å bruke.

Har tatt i bruk mammaklær for flere uker siden. Startet tidlig med å ikke takle at noe strammet over magen :(

Jeg har ikke kjøpt rene mammaklær, har vært og snoket i butikkene men syntes alt så så kjerringaktig ut... Men mange uker siden jeg måtte gi opp dongribukser og normale topper, så går i tights eller strømpebukse og tunika eller emire-kjole.

Jeg har ikke kjøpt rene mammaklær, har vært og snoket i butikkene men syntes alt så så kjerringaktig ut... Men mange uker siden jeg måtte gi opp dongribukser og normale topper, så går i tights eller strømpebukse og tunika eller emire-kjole.

Enig med deg :) Har kjøpt to jeans fra h&m men Asos har faktisk endel fint :D Eneste plassen jeg fant som har søte kjoler+ jeg kjøpte to maxi kjoler fra Nelly som passer over magen til sommeren ;)

Er veldig enig i dårlig utvalg i gravid klær! Men kom over alt det jeg kjøpte på nett:) eneste der man finner vanlige klær vil jeg si!

mammai08: nydelig kjole til syden turen:)

Back
Topp