Klær til den lille..

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Hvor mye kjøper dere i den aller minste str? Feks i str 50/56.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøper ingenting i str 50 denne gangen. Fikk ikke brukt str 50 i det hele tatt sist, men har litt fra storesøster som kan brukes til gutt. I str 56 kommer jeg til å kjøpe to myke joggebukser, 2 sparkebukser, 6 bodyer, 6 strømpebukser, litt sokker, to tynne jakker uten hette. Får en del strikketøy også, og det bruker vi ute i vogn og bil.

Vi har en del i den str fra før av der mye er unisexfarget. Vi måtte faktisk ut å handle to dager etter forrige fødsel da lillegutt var mye mindre enn vekstestimeringen viste;) ble vel 7-8 bodyer og 4 strømpebukser i 50.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har litt av storebrors nøytrale klær i 50 og 56.. Kommer til å kjøpe mere i jentefarger.
Storebror brukte 50 en god stund, da han bare var 47cm lang da han ble født.
Regner med lillesøster også kommer til å være rundt den str eller mindre.

Storesøster var 49 cm og spe.. Regner ikke med at lillebror blir så mye større.. ;)
Har veldig lite nøytralt etter storesøster, så må gå til innkjøp av litt nytt.
Har allerede kjøpt 3 bodyer og sparkebukser i str 50. I str 56 har jeg kun handlet ett sett, body og sparkebukse. Sparkebuksene har fot, var veldig fornøyd med det til storesøster. Sokker faller fort av føler jeg..
Er så usikker på hvor mye jeg bør kjøpe, varme eller lette klær osv.. Går jo heldigvis mot sommer men er jo fortsatt kaldt i april...

Ikke så veldig mye, å kommer ikke til å kjøpe noe i 50.. Fikk ei rund og god jente på 53cm sist, å hadde heldigvis ikke kjøpt i 50 da heller, hun sklei rett inn i 56:)... Men vi har masse klær fra før av da, og endel av det er nøytralt, så trenger ikke å kjøpe noe egentlig:p..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har også endel nøytralt i str 50, men siden det er 2 må jeg vel ha litt til :) hællandussen så smått, gleder meg til å shoppe litt etter OUL neste uke :) apropo kaldt i April så har jeg en liten historie på lager. Når jeg fødte sønnen min 19 april i 2011, hadde mamma strikka kjempefin hente dress, i ull, med sokker og små votter og det hele. Den påsken var det 25 varme grader og den varmeste påske på det jeg kan huske. Vi tok på dressen, tok bilde, tok den av og reiste hjem i body, strømpebukser med et tynt teppe på ;)

Når jeg fødte sønnen min 19 april i 2011, hadde mamma strikka kjempefin hente dress, i ull, med sokker og små votter og det hele. Den påsken var det 25 varme grader og den varmeste påske på det jeg kan huske. Vi tok på dressen, tok bilde, tok den av og reiste hjem i body, strømpebukser med et tynt teppe på ;)

Haha! Det har jeg ikke tenkt på en gang... Men når du sier det, så var påsken 2011 kokvarm på vestlandet, vi gikk i shorts og t-skjorte, og påsken 2013 var ikke det i nærheten mulig... Kan jo virkelig gå begge veier dette her:P

Vi har kanskje 2 bodyer i 50, resten i større størrelser. Får heller "drukne" litt i klærne i starten... Jeg har uansett en følelse av at det ikke blir en pitteliten baby, barnefaren var 4,5 kg og er 2 meter og 120 kg nå... :confused: Selv om det har ingenting å si som regel! :P

her antar jeg at lillemann ikke bikker 50 ved fødsel. Pga både jeg og barnefar var under når vi kom. Jeg var 47, og han 49. Så jeg har kjøpt 2 ullbodyer i 50. Ellers litt i 56, og litt i 62. Vil kjøpe en ulldress fra lillelam i 56, så han kan bruke i vogna. Men avventer litt.

Begge mine har brukt 50 som har vært litt stort i et par mnd og siden det er samme far denne gangen regner jeg ikke med noe større barn:-) så jeg har 6 av hver til og begynne med også kommer det sikkert noen gaver også:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sist hadde jeg to bodyer i str 50, de er fremdeles ubrukt da de var for små til guttungen.
Hadde en del i 56, men ble fort smått det også.

Back
Topp