Klær til dåp... usj....

MamsTW

Gift med forumet
Skulle ønske der var dåpskjole til mor og... så en slapp å tenke! Hadde ikke bunaden vært så tung og upraktisk, så hadde jeg nok tatt den...
men nå blir det dette.... Håper bare det passer...
http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/36-74/36-7499_F.jpg

og denne i svart

http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/ells_1285/ells_1285384_M.jpg

mangler bare sko nå.. og litt stash....

WOW, den var fin! jeg hadde lyst å gå ut å kjøpe meg en ny kjole før dåpen. Men nå har jeg jo ødelagt kneet mitt, så det blir ikke noe shopping på meg... da må jeg bare ta på meg en kjole som jeg har... har jo tusenvis, må bare finne en som passer nå, etter svangerskapet [&:][8D]

jeg har bare gammelt tøy som jeg har brukt aaaltfor mange ganer nå. når til og med sambo omtrent forlanger at nå MÅ jeg ha noen nye klær.... hehe... han sier det er d samme hve d er, bare det er nytt :-P

jeg finner heller ikke noe til dåpen å ha på meg, og markus skal døpes på søndag. jeg har bunad, men den må legge ned den og ha ny skjorte til den. vet prisen på skjorta, men ikke hvor mye det koster å legge ned den, mamma tør ikke å røre den delen på bunaden, har romerikes jubeleumsdrakt. 

Sliter max med hva jeg skal ha på meg[:(] Lurer på om ikke det bare blir bunaden og heller ta med flasker.

Jeg skal ha bunad(egentlig festdrakt da) og tror ikke ammingen skal by på store problemer. Tar med litt melk på flaske i kirken og så er det bare for meg å dra ut sølvkjedet av snøringen brette ned vesten på stakken og opp med skjorta =servert!
Litt styr blir det jo, men han spiser ikke så ofte på formiddagen/dagen.

Du kan jo låne en sånn hvit konfirmant "kjole" i kirka [:D][:D] haha

Lekkert ? mmmm

ORIGINAL: Kaysa86

Du kan jo låne en sånn hvit konfirmant "kjole" i kirka [:D][:D] haha

Lekkert ? mmmm

HAHAHA!!!!!!!!!
tror jeg skal tulle litt med presten når vi skal ha samtale med han om det går ann å låne en sånn[;)]

den var jo kjempefin[:)] er litt vanskelig her også, men har 1 rød, 1 lilla og 2 svarte kjoler fra før så blir nok en av de tenker jeg...

den kjolen jeg eeegentlig ville ha hadde forventet levering 10 mars.... litt skummelt når dåpen er 13[&:]
da endte det med den. Likte den og kjempe godt da :-) Håper bare den ser grei ut på meg.
Prøver å følge reglene de forteller om på " What not to wear" på TLC... hehe....

Back
Topp