Klær til dåp/navnefest

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva skal de små ha på seg?
(Evt, noen som kan tipse med link også?)

Og hva skal dere ha på dere?

Jeg skal ha bunad, og Sondre er mer eller mindre naken under dåpskjolen (trenger noe til han med andre ord..)

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Jeg skal ha bunad på og lillefrøkna kommer til å ha hvit body og strømpebukse under kjolen. Til festen tenkte eg å finne en kjole i temafargen.

Minsten skal ha dåpskjole med hvit body og strømpebukse under :)
Aner ikkje heilt ennå ka eg skal ha på meg.

Mini har hvitt under kjolen ja. Har kjøpt v-hals-jakke til ham, lys blå body med krage og fin pyntebukse. Jo, og lyseblå sokker med søkvglitter i.

Med meg......er det verre... Orker ikke tanken på bunaden og amming. Og fasongen er langt fra tilbake til før gravid. Så jeg må finne en kjole, og det asap, siden dåpen er nå til søndag. Håper jeg finner en blå en.

Lurte pågå ha bunad, men ser for meg det kan bli uhyre stress ed tanke på amming. (Håper jo jeg klarer å amme lenge)
Men skal nok finne en kjole så jeg har valget når den tid kommer. Er jo ikke før oktober ;)

Har ikke tenkt på hva han skal ha på seg, men blir nok hvit body og strømpebukse under dåpskjolen, og se om jeg finner noe fint til sammenkomsten etterpå. Har noen finere klær etter guttene til mannen, så får se om noe av det passer da :)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Bunaden min e for stor så må finne meg en kjole som e lett å amme i :)

Frøkna ska ha hvit body og strømpebukse under dåpskjolen og så blir det bunad på ho etterpå :)

Jente 27.07.13 <3

Back
Topp