Klær til barnehage innkjøp ull

Beamalen

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Tenkte å gå i innkjøp av litt klær til barnehage/vinter etc da spesielt ull. Men siden det er første gulle vårt så aner jeg jo ikke hva de trenger.

Er ull sikkert valg til strømpis og body som kan has på hele dagen både ute og inne? Eller satser dere på bomull inne?
 
Jeg som barnehageansatt syns at ull innerst er best. Ellers liker jeg klær som det er lett for barna å bevege seg i :) Kommer de f.eks. i jeans og en bluse hopper de som regel inn i stilongs og genser iløpet av dagen uansett :)
 
Tenkte å gå i innkjøp av litt klær til barnehage/vinter etc da spesielt ull. Men siden det er første gulle vårt så aner jeg jo ikke hva de trenger.

Er ull sikkert valg til strømpis og body som kan has på hele dagen både ute og inne? Eller satser dere på bomull inne?
Vi har prøvd å kle datteren vår i jeans og pene topper, men ender opp med ullbody og stilongs. Det viktigste er at det gir god bevegelighet i barnehagen. Bambus er også super deilig, spesielt i august / September.
 
Kommer veldig ann på bhg også... her skal frøkena i en friluftsbarnehage. Så blir å handle inn ull. Og ha slitesterke uteklær.
 
Back
Topp