Klær til baby

• Trådstarter Trådstarter Jane123
  • Opprettet Opprettet
J

Jane123

Guest
Har dere kjøpt inn ull? Jeg innså at jeg egentlig har nesten bare bomullsklær, men unntak av et par plagg. Har ulldresser og sånn da.

Har kjøpt lite ull denne gangen siden storesøster reagerte på det etterhvert. Strikker en del da, også litt bodyer/rompere som kan brukes på huden, men det er litt mer stas å bruke tid og penger på enn kjøpeull.
Er ikke redd for at han skal fryse med bomull innerst, så godt pakket inn de små babyene tross alt blir :happy:

Jeg kjøpte inn 3 sett i str 56 på tilbud, tenker jeg bretter opp i starten. I dag har jeg hentet en del arveklær fra en mor i klassen til barna og der er det blant annet en del ull ❤

Det er sant, sikkert ingen fare med at baby kommer til å fryse, har jo masse andre gode tykke plagg, har en del hjemmestrikket også i god ull. Heldig du som strikker selv, det er litt ekstra stas=) og å kjøpe brukt er jo faktisk også en veldig god ide=) da tror jeg at jeg slår meg til ro med det jeg har, også får vi se om vi kjøper noe mer når baby har kommet=)

Vi har kjøpt inn både ull og bomull, ca 50/50.
Tenker at en ikke trenger ull inne, siden det er jo varmt inne - og vi skal jo ikke så mye ut den første tiden - men er jo greit å ha!

Vi har kjøpt inn en del ull. Dette mest fordi vi har en på 3 år som skal leveres i bhg. Tenkte det var godt å ha ull i bilstol posen, også ha ull innerst når vi må være ute med storebror ;)

Jeg elsker å kle barna mine i ull! Ull er temperaturregulerende og fukttransporterende, og sørger for en stabil kroppstemperatur, så mine barn bruker ull i ulike varianter året rundt:)

Vi har ikke kjøpt noe ull selv, har kun der vi har arvet og fått. Førstemann har atopisk eksem og reagerer på ull rett på huden + han har alltid vært veldig varm av seg, så vi blir å bruke bomull o.l innerst og heller bruke ull utenpå:happy:

Jeg har kjøpt ull i alle str opp til 56, syns det er det beste å kle de i når de er så små og det er vinter. Men nå svømmer hun i str 44, så hun kan nok bruke både 50 og 56 helt frem til våren.

Sniker fra februar.

Jeg har kjøpt to sett i str 56 med ull, body og bukse, og i tillegg to ullstrømpebukser. Og så har jeg strikket en tynn ulldress og en ullbukse. :) Jeg tenker det er fint på de kaldeste dagene når vi skal ut, men inne i huset er det jo varmt, og særlig når man ligger mye kropp mot kropp i tillegg, da tenker jeg nesten at ull blir for varmt, også for meg. Synes å huske det fra sist, at særlig ved timesvis med amming, så blir det fort godt og varmt. :happy::Heartred

Back
Topp