Blomsterpiken83
Forelsket i forumet
Hvor mye klær er det nødvendig å ta med på sykehuset til baby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist husker jeg det var veldig varmt inne. Trenger stort sett ikke ull inne. Bomull er greit nok på sykehuset og ull eller fleece til hjemreiseEr det nødvendig å ta med ull eller holder det med bomull for når vi er på sykehuset? Hun skal få på seg ull til hjemturen men tenker på når vi kun er inne på sykehuset...
Vet ikke helt hvor uttrykket hentesett kommer fra men det er vel noe fra gammelt av kanskje? Er de klærne som er tenk til hjemreise med babyen. Og mange ønsker kanskje at disse klærne er litt penere enn vanlig. Tror også det er vanlig med hjemmestrikket hentesettHva er egentlig spesielt med et "hentesett"? Er ikke det bare en sett med klær man tar med babyen hjem i, typ body, strømpebukse og evt jakke? Litt grønn her merker jeg [emoji85]
Hva er egentlig spesielt med et "hentesett"? Er ikke det bare en sett med klær man tar med babyen hjem i, typ body, strømpebukse og evt jakke? Litt grønn her merker jeg [emoji85]
ull regulerer temperatur. Da babyer selv ikke kan regulere temperatur er ull gunstig. Vi bruker ull hele høsten og vinteren. Sykehuset anbefaler også ull. Anbefaler å omtrent kun kjøpe ull jeg fødte i mai. Hadde med tre sett med klær og en pysjamas pluss hentesett.Er det nødvendig å ta med ull eller holder det med bomull for når vi er på sykehuset? Hun skal få på seg ull til hjemturen men tenker på når vi kun er inne på sykehuset...