Klær til baby

hormondyret

Flørter med forumet
Vet det er innlegg her om hva man bør kjøpe. Men jeg lurer mer på hvor mye man bør kjøpe. Hvor mange bodyer, pysjamaser osv..?

Kommer til å be venner og bekjente om å ikke kjøpe str 50 og 52 (og håper de hører etter ;) for det vokser babyen fort fra. De kan heller kjøpe litt større str, så kjøper vi de minste sjøl

jeg ville bare kjøpt litt å heller handlet etter behov når babyen er kommet :) noen gulper MASSE og da trenger man seff mer klær, smikker o.l, mens noen gulper ikke og da trenger man ikke så mange skift. 

Vi bor på Vestlandet, så hvordan været blir i sommer, vet vi jo aldri, så jeg kommer ikke til å handle noe særlig før hun er født. Kommer til å få masse også. Vi får store barn, så vi går rett på str 56, og vet med erfaring at det ikke kan brukes så lenge. 

Jeg tror jeg hadde kjøpt sks bodyer, noen strømpebukser og fire pysjamaser før fødselen (+ litt annet). Det holdt fordi vi uansett fikk masse i gave. For vår del var 56 alt for stort i starten. Sånt vet man ikke på forhånd. Butikkene holder jo åpne etter fødselen også så da er det bare å fylle på med det man trenger.

Jeg har lagt ut en link til babyverden sin innkjøpsliste. Der. Står det hvor mange osv! Står inne på maijentenes viktigste tråder.

Back
Topp