Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herJeg tar med kun det som han skal ha på seg når vi skal dra hjem. Skal bruke klærne de har på sykehuset. Enkelt, praktisk og mindre klesvask når vi kommer hjem. Og mindre bagasje
Jeg spørr deg siden du tydligvis har født før, må man bruke sykehus tøy, eller kan vi putte frøkna vår rett inn i vårt tøy?Jeg tar med kun det som han skal ha på seg når vi skal dra hjem. Skal bruke klærne de har på sykehuset. Enkelt, praktisk og mindre klesvask når vi kommer hjem. Og mindre bagasje
Nå var det ikke meg du spurte, men svarer likevel jeg....Jeg spørr deg siden du tydligvis har født før, må man bruke sykehus tøy, eller kan vi putte frøkna vår rett inn i vårt tøy?
Har så lite lyst å bruke sykehusettøyet da jeg synes det er så upersonlig og trist :/
Du kan bruke eget tøy Kom en del puss fra navlen, så vi måtte skifte en del. Kan være greit å ha med litt ekstra tøy til babyenJeg spørr deg siden du tydligvis har født før, må man bruke sykehus tøy, eller kan vi putte frøkna vår rett inn i vårt tøy?
Har så lite lyst å bruke sykehusettøyet da jeg synes det er så upersonlig og trist :/
Takk for svar og tipsDu kan bruke eget tøy Kom en del puss fra navlen, så vi måtte skifte en del. Kan være greit å ha med litt ekstra tøy til babyen