Klær til 17 mai

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva skal dere ha på dere? :)
 
Har klart å trykke meg inn i nordlandsbunaden min, men den går ikke igjen rundt barmen :p lurer på om den vil være passelig til 17. Mai, hvis ikke må jeg ut på shopping! Nå kom jeg på at jeg også skal i 50-års dag til faren min 4 dager etterpå. Må visst på shopping uansett. :p
 
Skal ha på meg en blå kjole fra mammakolleksjonen til new look, hvis den fremdeles passer om noen uker. :)
 
Har en god del kjoler som passer så blir nok en av de, spørs litt på været og formen :)
 
Aner ikke. Skal ikke ut noen steder, så satser på noe behagelig ;)
 
Kjøpte en kjole fra vera moda til 100kr så blir det joggesko til :p
Skal ha ansvar for leker til barna så blir noen timer stående :O
 
Aner ikke. Får se om jeg kanskje har en kjole som passer ellers må jeg ut på shopping
 
Kjøpt meg en fin mammakjole :D
 
Enkel sort kjole fra boob, blir ikke den største feiring her siden det er en hverdag og folk er på jobb.
 
Dere som har kjoler,vil dere vise de fram? Gjerne med linker om de finne på nettet. På desperat utkikk etter inspirasjon :p
 
Fra PC finner du mammaklær under Dame. På mobilen må jeg søke feks etter mammakjole. (Noe rart med mobil-versjonen altså)
 
Kjøpte denne kjolen på HM i går :)

ImageUploadedByBV Forum1461495946.827357.jpg

Er ikke en mammakjole, men passa fint over magen. Hadde håpet at jeg kunne bruke nordlandsbunaden min som jeg fikk justert i fjor, men måtte bare innse at magen er for stor :p
 
Passer både kjoler og bunad her til tross for stor mage men tror ikke vi skal ut av huset. :)
 
Jeg aner ikke! Blir bare frustrert av å prøve klær, og orker egentlig ikke å dra meg ut å gjøre det heller. :p Mulig jeg bare går for noe lignende det jeg hadde på sist jeg var gravid, et enkelt skjørt og en tubetopp med en jakke over. ImageUploadedByBV Forum1461520380.233493.jpg
 
Back
Topp