Klær?? Str??samt vogn pose?

FrKanin2014

Forelsket i forumet
Hva slags klær kjøper dere inn? Å hvem str??

Vi får jo rundt august mnd. ..en mnd som kan være både varm å kald...
Syns i grunn det er en vanskelig mnd å tenke på klær :p

Å hva skal dere ha i vogna? Dyne, lammeskinnpose, ??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bodyer og strømpebukser :) gjerne i ull - det er så mye fint og mykt ulltøy å finne og det regulerer temperaturen så fint. Omslagsbodyer synes jeg er best på de aller minste. Ellers så blir det vel litt "comfy" bomullsbukser og jakker/gensere. Kommer til å kjøpe en del i 50/56 og mer i 62. Har en del fra før også om det blir jente ;)
Sist hadde vi nesten ikke noe i 50 da vi fikk høre at det fikk vi ikke behov for. Endte opp med å sende svigermor på shopping for jenta svømte i str 56 :) så her blir det til at vi handler litt i str 50 denne gangen.

I vogna blir det både lanmeskinn og dyne + at vi har kjøpt vognpose til senere på høsten/vinteren

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøper det jeg synes er fint, hehe. Blitt mest kjoler og sånn til nå.. Noen tights og strømpebukser. Skal kjøpe inn en del bodyer snart. Har kjøpt mest i str 56, men noe 62 og tilogmed 78 også. Kjøper ikke inn noe i str 50 før nærmere termin. Vet ikke om jenta mi blir stor eller ikke.

Skal ha lammeskinn i vogna. Har kjøpt en vognposer i fleece som sikkert blir bra i høst. Har også kjøpt en termopose til vinteren.

Vi har vognpose, men tenker og lammeskinn og dyne blir mer luftig den første tiden :) Har ikke kjøpt inn noe, men tror ikke vi kjøper noe særlig i 50.. og klær MED føtter (sparkebukser ol, ikke strømpebukser) på synes jeg er tull, krøller seg bare, og gutten vår hadde altfor store føtter til at det passet :p Kjøper nok mest i bomull, har litt ull i nøytrale farger fra gutten vår fra før..

Dumt spørsmål, men bør man kjøpe egen vogndyne? Ser for meg at det er praktisk å ha en som kan være i vogna...

Dumt spørsmål, men bør man kjøpe egen vogndyne? Ser for meg at det er praktisk å ha en som kan være i vogna...

Har kjøpt en kun til bruk i vogna.. syns det er greiest jeg da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke kjøpt inn noe enda for vi har gutt fra før, men den nye må jo få noe nytt da. Vognpose har vi fra før en voksi classic. Kommer til å bruke mest omslags bodyer og bukser/ strømpebukse i starten. Alt som skal trees over hodet er ikke noe særlig hos de små. Og det er fryktelig upraktisk med masse lag med klær når man skal skifte bleie. Eller de gulper over hele seg. Ute sist brukte vi en tynn bjørnedress sånn med hette og ører. Husker ikke når vi tok i bruk den, men den er jo ikke så tjukk så den brukte vi ganske tidlig. I vogna hadde vi egen dyne.

Tror du bare må se selv hva som blir greit for deg :) Sikkert mer praktisk ja, men absolutt ikke nødvendig. Er nå veldig mye utstyr man skal kjøpe og :P Vi kjøpte ikke dobbelt sist, men da hadde vi han i vognposen i vognen, for han er født på vinteren..

Jeg hadde egen vogndyne. Om vinteren brukte jeg både lammeskinn, voksi posen og dyne :D

Jeg hadde noen få bodyer i str 50 sist. Men jeg skal ikke vite kjønn, så jeg tenkte å kjøpe med meg 2-3 bodyer i bukser i str 50 både i blått og rosa, og heller bytte det etter fødselen :)
Syns også omslagsbodyer er best på de aller minste.

Back
Topp