Klær som blir ubehagelige...

FruSolsikke

Flørter med forumet
Har dere merket noe til det?? Jeg er kun 4 uker enda men synes ganske sikkert at magen er kjempeopplåst og buksene strammer over magen. Sist svangerskap begynte jeg ikke med mammabukser før uke 13-14 tror jeg det var......men denne gangen synes jeg at magen bare "rammler" ut..... Hva sier dere andre med barn fra før????

Nei har ikke merket noe, eller altså jeg ser jo der allerede har komt en liten hump og jeg prøver frebrilsk å skjule det, men hehe e tror det er bare jeg som ser det emoticon
Jeg brukte ikke Mamma muksene før i uke 28-29 sist gang, så blir spennende å se denne gangen hvor fort det vil vise.

Mine "gamle" bukser er absolutt ikke passelig lenger.. Strammer og ubehagelig over magen! Så de skal legges bort etter hjertelyden er funnet og jeg vet det går bra i magen! ;)

jepp.... har allerede innsett at den tøffe buksa jeg kjøpte rett før jeg fant ut at jeg var gravid bare må legges bort nå. Alt for ubehagelig i midja..... isj... kjedelig... 

Vel, ære være tights og tunikaer sier bare jeg. Buksene er lagt på hyllen, må nok vente med de til neste vår emoticon

min er også poppet ut...trang og ekkelt med vanlig bukse emoticon  syns egentlig bare
det er kos jeg,men hvis jeg strammer magen så blir den borte...

Det går nok ikke mange uker før jeg flytter inn i mammabuksene. De er jo sååååå behagelige!!! 

blir nok mamma bukkser på meg om ikke lenge!!
olabukkser er bare dritt! men får holde ut ei uke el to til! :P

Jeg kan ikke fordra mammabukser. Den strikken som skal helt over magen klør som bare det. Det eneste positive er at når man bøyer seg så hopper ikke hele rompa eller stringen ut... Men håper jeg kan bruke mine vanlige bukser ei stund til:)

Jeg er så heldig å ha litt mage fra før, så ikke merket noe enda. Men merket de første dagene jeg visste det, at det gjorde litt vondt i magen der buksa går. Det husker jeg godt forrige svangerskap, kanskje rundt 12-14..Måtte slutte å bruke bukser. Men det ga seg nå, gudskjelov. Kommer vel snart tilbake.

Jeg merker ikke noe enda :)

Har ikkje brukt jeans siden eg fekk storebror,nå er det bare tights.
Ære være tightsenemoticon

Jeg merker heller ikke veldig mye, men buksene strammer kanskje litt mer over lår og rumpe enn vanlig..
Gleder meg til magen begynner å vises!!!

Jeg er sikkelig oppblåst,ser ut som jeg er 12 uker på vei :)
Kommer til å begynne med mammabukser ganske snart (en veninne har dæm,så må nesten vente litt siden jeg ikke vil si noe enda) :)
Men takk gud for thigts :)

Jeg er jo så til de grader oppblåst! Hjemme blir det kosebukser ja og på jobb blir det endel kjoler foreløpig.Har ikke så lyst til å kjøpe mammaklær helt enda. Har endel fra sist men de er alt for store!

FruSolsikke skrev:
Det går nok ikke mange uker før jeg flytter inn i mammabuksene. De er jo sååååå behagelige!!! 

Back
Topp