Klær på flytur!

*Amalie mi*

Gift med forumet
Hva ville du hatt på babyen din på flyet? Det er jo ganske kaldt der oppe i luften. Vi reiser fra kalde trondheim og kommer til varme gran canaria, så må ha en mellomting på en måte, ettersom det blir varmt når vi kommer fram [8|]

Forslag?

Jeg ville tatt en hel joggedress hvis du har, og hatt strømpebukser og en body under. Så kunne du bare tatt av det under når dere landet.. :)

Ville hatt klær som eg hadde på til vanlig, ullundertøy og bukse/genser og ett ekstra teppe!

Myke klær!

En litt tynn bukse, med str.bukse under som du kan ta av der nede.  Body, med en genser/jakke utenfor, så du kan ta av.
Ha lette sommerklær tilgjengelig i bagen på flyet, sånn at dere lett kan skifte hvis det er innmari varmt der nede.

Nøkkelordet her er flere lag. Ta på klær som er lett å ta av igjen når det blir varmt. Kortermet body, langermet topp og jakke hadde jeg nok brukt. Strømpebukse og bukse. Så bare fjernet enten buksa eller strømpebuksa rett før landing. Og tatt av jakken og kanskje genseren også om det var varmt nok. [:)] 

Back
Topp