klær på føden

Frk.Rosa

Forumet er livet
Så var det denne fødebagen da.. hvilke klær tar du med til deg selv? Synes det er så vanskelig.. vil liksom ikke se så veldig shabby ut. Men vil heller ikke ha klær som er ukomfortable... også skal det jo være praktisk å amme i... ikke for trang over magen.. osv osv.. blæh!

Kjøpte meg ein ny, rosa kosedress, ville ha nåke i ein litt fresh farge :D ellers har eg eit par ammetoppa og kanskje to joggebukser til. Skulle sikkert pakka ned ein cardigan og :p

Jeg bryr meg fint lite om jeg ser shabby ut på sykehuset kjenner jeg. Jeg har med meg en eller to svarte kosebukser som ikke ser sånn veldig slaskebukse ut. Ellers har jeg med ammetopper og cardigans :)

Jeg har pakket ned behagelige klær (type løse stoffbukser/joggebukser), ammetopper og cardigans. Enkelt og greit :)

Jeg har med noen ultraslaskebukser også da :D Tror jeg har med fire bukser, livredd for å blø igjennom og gå tom for bukser :O :P

Enig med deg, syns det er super vanskelig! Men tror jeg har kommet frem til noe;) Jeg tar med de sorte gravidtightsene mine, lange ullcardigans, ammetopper og løse kjoler med v-foran. Vil gjøre det jeg kan for å føle meg litt fresh, så tights og kjole passer meg utmerket:) Fikk også tips av venninna mi om Typ løse linbukser/løse bukser fra vero moda med knyting i livet. Med en lang cardigan til, skjules bleierumpa;) Mulig jeg også kjøper en sånn "yogabukse" fra Cubus, de er løse og gode:)

Jeg har pakket ned behagelige klær (type løse stoffbukser/joggebukser), ammetopper og cardigans. Enkelt og greit :)
Jeg og, har med en yogabukse, en pysjbukse + reiser til sykehuset i en joggebukse og en lang cardigan. Har med 1 ammetopp per liggedøgn på sykehuset + 1 ekstra og en cardigan til i bagen (lang, til å skjule bleierumpe) :)

Jeg og, har med en yogabukse, en pysjbukse + reiser til sykehuset i en joggebukse og en lang cardigan. Har med 1 ammetopp per liggedøgn på sykehuset + 1 ekstra og en cardigan til i bagen (lang, til å skjule bleierumpe) :)
Herlig :D Jeg har også lang cardigan av akkurat samme grunn :P haha!

Til meg selv har jeg pakket ned to kosebukser å en tights, to par ammetopper, 4 lette t-skjorter sånn type addidas/puma/nike/dc (store t-skjorter) å to hettegensere med glidelås :-) Dette er da etter mitt behov :-)

Yogabukse ja! Det er den ene svarte min! :D

Et par joggebukser/yogabukser, tskjorter/ammesingletter og to litt lange cardigans (til å skjule bleierumpa!). Også 1-2 ammebh'er. Vurderer å kjøpe et par mammatruser som går litt over magen, kanskje mer behagelig enn nettingtrusene på sykehuset, men store nok til å ha bleier i :-P

Blåser i om jeg ser ustelt ut på sykehuset hehe. Så her blir det "kosebukse" som er stor og baggy så ikke de grusome innleggene synes. Hater å gå med bind i trange bukser, så blir ikke jeans med det første! :p
Prøvde ammetopper i butikken, men de var jo helt fæle å ha på seg!! Så pakker med vanlige singlett som lett kan dra bort stroppene + cardigan. Har med meg et par fine singletter da, til besøkene ;)

Husker første fødsel... hadde pakket en singlet. Følte meg slank selv etterpå, men så på bildene I etterkant, at det var jeg ikke... og den nye pysjbuksa jeg hadde pakka, var for trang. :-) skal i allefall forsikre meg om at ting passer denne gangen... for det ble noen tårer når klærne var for trange...

Har ei tynn, sort bomullsbukse som faktisk er ganske fin. Tar med den, en slaskebukse, ammesingletter og et par lange cardigans/dongeriskjorter. Kjekt å skjule bleierumpa :p Tar med en Boob Fast Food amme-bh. Men sist var jeg så sår at jeg ikke brukte bh. På rommet satt jeg stort sett med puppene fram:yuck:

Fikk tips om å ta med lange cardigans, sånn for å skule stumpen litt!
Valgte å bruke de store bindene og da var det greit å ha noe til å dekke litt over! :p

Har ikke begynt på baggen ennå(uke 37) men tenker jeg blir å ta med ett par vanlige singletter med "spagettistropp", cardigan, ett par joggebukser og ankelsokker! Også tenker jeg at jeg tar med ett par joggeshorts så jeg kan sove "trygt". Var så sinnsykt varmt på sykehuset sist gang jeg fødte(april) i tillegg til at jeg var veldig varm selv, så er forberedt på at det kan bli like varmt denne gangen. Tenker å ta med et sånn høylivsjeggings i bagen, men om den blir brukt er jeg litt usikker på ;-) må vel kanskje ut å kjøpe ammebh også, evnt. Ammetopp med isydd bh. Har vært å kjøpt nye truser(vanlige!) som ikke skal tas i bruk før etter fødselen, så jeg føler meg litt bedre hvertfall ;-)

Husker første fødsel... hadde pakket en singlet. Følte meg slank selv etterpå, men så på bildene I etterkant, at det var jeg ikke... og den nye pysjbuksa jeg hadde pakka, var for trang. :-) skal i allefall forsikre meg om at ting passer denne gangen... for det ble noen tårer når klærne var for trange...
Knegg, jeg gikk også på singlet- tabba. Mannen måtte ta med seg noen svære t-skjorter hjemmefra :P Følte meg ikke mye bra i den rosa ettersittende toppen :D

Joggebukse som ikke strammer, spesielt om det skulle bli keisersnitt. Jeg bruker fortsatt gravidbuksene mine, de presser ikke på såret. Ammetopper, amme-bh, ammeinnlegg, store truser. ;) nettingtrusene på sykehuset er fantastiske med sår på magen.. :oops: og cardigan. Da kommer du langt.. :D innesko er også veldig kjekt..

Back
Topp