Klær om natten

Værinne74

Glad i forumet
Hva har dere på nurkene deres om natten? Vi bruker body (bomull), sparkebukse (ikke tykk, bomull) og ullsokker innafor sparkebuksa. Og så har vi et pledd rundt ham (som på sykehuset) og en dyne over der igejn. Men, pleddet har vi ikke brukt de siste to døgnene pga. finere og varmere vær.

vanlig natt tøy[;)] og sokker om det ikke er hel fot på den

bruker vanlig natt tøy også ligger han på ett sånn skinn som på sykehuset... og dyne og et teppe over seg... men nå hadde alexander litt vanskligheter med og holde varmen så derfor ligger han påskinnet....

pysj, sokker vist det ikke er hel fot og dyne..

Kjekt å vite hva dere bruker. Tror vi kan ha pakket inn lillegutt litt mye av og til.

jeg bruker ullbody og strømpebukse og sokker.. og så helseteppe og dyne... kansje litt mye?? uansett så fryser jaffal jeg på soverommet...[&:]

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: dua

Kjekt å vite hva dere bruker. Tror vi kan ha pakket inn lillegutt litt mye av og til.

Ja, det er vel heller den veien enn motsatt. Jeg prøver å ikke kle på han for mye. Kjenner i nakken på temperaturen og er nøye med å dekke til hodet.

hvorfor det egentlig...??
jeg fikk beskjed på sykehuset at de ikke skulle ha noe på hodet inne jeg..

tulla har på seg psyj og sokker. Hum ligger på saueskinn og har en dyne på seg.

ORIGINAL: knerthen

ORIGINAL: dua

Ja, det er vel heller den veien enn motsatt. Jeg prøver å ikke kle på han for mye. Kjenner i nakken på temperaturen og er nøye med å dekke til hodet.

hvorfor det egentlig...??
jeg fikk beskjed på sykehuset at de ikke skulle ha noe på hodet inne jeg..

Jeg har ikke på lue inne bare ute. Mye varme forsvinner ut av hodet

ok.., lærer stadig noe nytt[:)][:D]

Hvor mange grader har du det på soverommet da?

Vi har på han pysj og sokker hvis det ikke er hel fot, og dyne. Har 19 grader på soverommet. Jeg pleier å slenge på et tynt fleecepledd hvis jeg synes det er kaldt.

Samme her[:)]

vi har rundt 10 -12 grader på soverommet. lillegutt sover kun i pysj (men vi har bare pysjer med fot), oppå saueskinn og med dyne over seg. han er i alle fall ikke kald! vi legger varmeflaske i senga før han legger seg da, så ikke det er slik overgang fra stuetemperaturen. kaldt sengetøy er litt masse å varme opp for disse små kroppene...

signerer
+at her ligger hun på lammeskinn[:)]

her bruker vi pysj. Også har hun dyne over seg! :)

Bruker pysj med fot og har dyne over. Vi har ca. 16 grader på soverommet..

Back
Topp