Klær og utstyr...

augustmor

Flørter med forumet
...Utrolig, men nå har jeg faktisk fullt av klær til babyen!!! Jeg begynte å få litt panikk da jeg så hvor mye dere har kjøpt og jeg ikke hadde begynt å handle inn noe særlig enda. Men nå har mamma og jeg vært på seriøs shoppingtur; massevis av klær! og vi har ikke mindre enn 4 esker med klær fra en kusine. I tillegg får vi låne en del klær av en venninne.
Utstyr:  Vognen er klar til å hentes! (JIPPI!) Vogge, bilstol, BabyBjørn stellebag og ammepute skal vi få låne. Jeg vet hvilket stellebord vi skal ha. Det samme med seng.
Barnerommet: gardinene og lampene er kjøpt inn! Klarer bare ikke å bestemme meg for kommode/skap.

Har fortsatt over to mnd igjen å handle på da... [:D]

jeg har jo en gutt fra før å har gutt i magen, så jeg har vært på kvisten å shopet...hehe
har alt jeg trenger der.. [:)]

får sikkert noe nytt på sykehuset når jeg har født..[:D]

Jeg mangler fortsatt seng og stellekommode (den står på hytta - så jeg får den nok neste helg).... av de store tingene....
Dessuten må jeg kjøpe inn bleier etc..

Men jeg tar det ikke så tungt - skal nok få det i hus innen 25 juli - og skulle Amaya finne på å komme tidligere og alt ikke er i hus, så er det nok av de som kan handle inn litt for meg.

Jeg har allerede aliert meg med broren min om at skulle noe skje og vi av en eller annen grunn ikke får sengen tidsnok, så har han en vugge jeg får låne etc....

Svigerinnen min har lovet at de kan handle inn ting om vi skulle finne ut at det er noe vi mangler mens jeg er på sykehuset (det er jo ikke alltid lett å vite hva man trenger).

Back
Topp