Klær og ting.

ranveigl

Forelsket i forumet
Når begynner dere å handle?:) kvelden idag har gått til å titte på barneklær.. men nå er dette min første gang da, vil gjerne ha kontroll på absolutt alt ;)

hei

det er kjempe spennende å begynne og titte litt, særlig nå når alt er på salg.
jeg nett kikker, men har ikke kjøpt noe enda...

Jeg har jo en to-åring så jeg har mye dersom det blir en gutt, men om det blir en liten frøken må jeg gjøre super innkjøp... det er jo spennende å kjøpe i de andre hyllene.

Det er mye du trenger så er jo bare å shoppe om du føler deg sikker på at alt går som det skal :)

Tenker jeg tar den handlinga når det er mer sikkert at spiren har klamret seg helt fast..
Så nå sparer jeg opp til utstyr ol.
Om det da går galt så kan jeg jo bruke de på noe annet:))

Ja man kan jo aldri være sikker på om ting går bra. Er 9 +1, men har en veldig god følelse på at denne jenta/ karen har klamra seg godt fast :) verre symptomer for hver dag som går, matlyst og ikke minst løpske hormoner ;)

det er jo aldri noen garanti... men jeg ventet iallefall til jeg var 12 + sist...
men er jo heldigvis 40 uker vi skal bære barnet i magen... da har vi tid til det meste...

har ikke handlet noe enda, men jeg har jo masse ting fra førstemannen i huset. Siden vi ikke viste kjønnet har jeg en del kjønnsneutrale plagg. For tiden føler jeg enda ikke behov for å handle noe, det er jo fortsatt veldig tidelig

Har ikke tenkt over det enda, for vil ikke begynne med det enda tror jeg! Tror ikke jeg kjøpte noe særlig før jeg var over 15 uker med de to andre - sånn ca hvertfall [:)] 

sist så begynte vi ikke å handle klær før jeg var netsen 25 uker. vi fikk jo ikke vite kjønnet sist, så vi ventet lengst mulig med å handle nøytrale klær.. noe det faktisk finnes veldig lita av.. men det ble handlet mye grønt, brunt og litt blått. (hadde magefølelse på gutt, og det stemte)

men vogn og bilstol og vognpose er i nøytale farger slik at vi kan bruke dem flere ganger..

Jeg har allerede fått 2 bodyer og en bamse med natta melodi av mamma. Selv klarte jeg ikke holde meg unna salget i dag, så det ble en body, 2 smekker og en rangleleke av tøy med lyd. Alt er nøytralt, så spiller ingen rolle hva slags kjønn det blir[;)]

haha, skjønner deg godt :) Det er så gøy å se på alt det fine babytøyet!

Jeg kjøpte bare inn det aller mest nødvendige sist, eller viss det var noe veldig spesielt som jeg bare måtte ha... Det viste seg å være lurt: Vi fikk så enormt med klær i gave. Vi har stor omgangskrets, men likevel. Det var som om alt av slekt og gamle venner av foreldrene våre og alt mulig kom med gave. Utrolig hyggelig! Kjøpte ikke ett plagg det første året?! Men de sier at man alltid får mer til nr 1 enn nr 2, så kan kanskje ikke forvente samme "fangst" denne gang... :)

Jeg har loftet fullt av babyklær fra gutten min. Men av de tingene vi trenger, som ny bilstol etc tar vi nok når det nærmer seg-kanskje på januarsalg??

ventet til etter ultralyd med første og kommer sikkert til å gjøre det igjen. det er jo ikke så mye jeg trenger, bortsett fra varme klær siden sønnen min ble født om sommeren. men passet på å kjøpe litt nøytrale klær slik at jeg kunne bruke det om igjen. de var så å si 100% sikker på at det ble gutt. men uansett er det lurt å kjøpe litt nøytrale klær. man vet jo ikke hva man får neste gang. greit å kunne bruke noe om igjen.

skjønner godt du har begynt å kikke[:)]
er jo så morro!
her vil jeg vente i alle fall til etter ul neste uke, og kansje helt til etter ul i uke 18.
men er jagu ikke lett å holde seg da[:D]

Er helt sjuk etter å handle ting og tang, men tror jeg venter med det meste til etter UL, da jeg kanskje vet kjønnet[:)] Men nøytrale ting er jo greit da..tror ikke jeg klarer å holde meg helt til etter UL...

Jeg tør ikke enda....venter litt jeg!

Men nå har jeg både gutt og jente fra før da....men spørs om mamma holder så lenge[;)]

Back
Topp