klær og sko til unga

bondekone

Forumet er livet
begynner nesten å lurre inni mellom her på guttungen nå bruker han str 33 i sko og 128-130 i klær. Synnes det nesten er skremende til tider at han er så lang og store føtter[&:] Sko str er vel kanjs eikke så rart jeg bruker str 40 og gubben har str 46 så han må vel få store bein nesten[:D]
Mens lengden vet jeg ikke helt hvor han får fra siden jeg er 160cm og gubben er 175cm
 
Storebror er også stor. Det var vel 33 jeg kjøpte til han i vintersko nå og han bruker stort sett 128 i klær. Noen kan godt være større, men har noe i 122 fortsatt også.

Men han er lang. Han er ca 126cm nå og veier vel 25kg, men her er både jeg og faren lange da. Jeg er 176 og faren 196 (i sko bruker vi 40 og 46, men i forhold til høyden vår så syns jeg ikke det er spesielt stort da) så han blir tydeligvis stor han også. Lillebror er mer gj.snittlig så han kommer nok ikke til å bli like lang. Ihvertfall ikke slik det ser ut i dag.
 
Min er liten. Hun bruker 27-28 i ski og 98/104 i tøy. Er ca 104 cm nå og 16,4 kg.
 
Gutten min er også litt større enn "gjennomsnittet", han bruker 31/32 i sko å str 116 i klær, men må nok snart gå opp en str [:)] Han er 124 cm lang og veier 20 kg [:)]
Alle barn er jo forskjellig å de vokser i rykk og napp, noen vil jo alltid være større eller mindre enn andre på samme alder uansett [;)]
 
Her har vi også ei som er lang, tynn og har lange bein. 122 og 128 i klær og 31/32 i sko!
 
Snuppa bruker 30 i sko og 122/128 i klær. Mulig vi må kjøpe større vintersko slik at hun får en ullsokk i også.
 
Kjøpte nye støvler til snuppa nå (fora) i str 32..... De ser så lange ut til henne! Ser ut som hun har de giga beina i forhold til kroppen! Godt å se at det er andre 05 barn som ligger på samme skostr!
 
Jenta mi har vært litt liten i str hele tiden, men nå i sommer rykket hun til litt og veier 18 kg og måler 108 cm. Så har begynt og handle 116 i klær, har det i tørketrommel så det krymper litt. Og før sommeren gikk det i str 26 nå til vinteren har vi kjøpt 29,5 i vintersko [:)]
 
Back
Topp