Klær og lengde.

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Jeg bruker nå str 68 på jenta mi, idag var hun 63.5cm, men det er såvidt at 68 passer, spesielt bukser. Men det kan da ikke stemme at jeg må bruke 74 i bukser når hun bare er 3 mnd, for det blir jo igjen litt fort stort. Hvor lang er din baby og hvilken str bruker du nå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har målt min jente å hun er ca 57 cm lang.. Bruker noe i 56 fortsatt, men har tatt frem 62. bodyer er perfekt i str, men bukser er ganske vid for henne. Hun er lang og smal..:)

Han var 56cm for tre uker siden, og bruker stort sett størrelse 56 og noe 50

Her bruker vi 68 i body men kan ha 62 i underdeler :) Han er 63-64 cm lang :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mi er 58cm lang, bruker 62 i sparkebukser, pysjer osv, men body og underdel er i 56. Noen bodyer i 56 er for kort. Hun er lang og smal, så bukser osv blir ofte vide i livet:/

Fra BV -appen

Lilleprins er 2 måneder nå og blitt 60,5 cm (6,2kg). Vi må bruke 62, men mest 68 av størrelse (Name it er ganske trange og små i størrelsene)..
Har også merket det med name it klærne.

Jeg synest name it klærne er så store jeg....hehe. Nå har jeg en litt liten jente riktignok. Buksene er alt for store i livet selv med strikken som kan strammes på enkelte av buksene og har en strikkejakke som er alt for lang i ermet og når henne godt over rumpen. Men nå er vi nettopp begynt å bruke str 56 og hun er 12 uker i dag!

Hu var 57 cm for tre uker siden, bruker 56-62 :)

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Syns det varierer veldig fra merke til merke. Men har en lang og tynn baby. Bruker noe 56, 62 og 68 i hele drakter med fot.

Back
Topp