Klær med akryl og nupping.. JEG er problemet!

FancyPants

Forumet er livet
Jeg var i en klesbutikk i dag, og fant en fin cardigan. Bakdelen var at den var i akryl. Jeg syns at klær med akryl i seg nupper så fryktelig, og spurte hun som jobbet der om råd. Svaret hennes overrasket meg. Det var JEG som var problemet. Grunnen til at akryl nupper seg for meg er visst fordi JEG er statisk. Så det var ikke noe å gjøre med det..
Jeg hadde forventet et vaskeråd, hehe!

Har noen hørt om dette før? Syns det virket så merkelig..

Samme med ull. Det er noen som nupper mer enn andre, ja, så du fikk et ærlig og riktig svar!

hahahahahaaaaaaaaaa *dævver*

Ja, jeg har hørt det samme om ull :) Men det er vel litt forskjell på ull, da, noe nupper uansett og noe nupper aldri.

Jeg kunne jo ikke annet enn å le, men ble egentlig litt lei meg også.. De aller fleste gensere nå har enten akryl eller angora i seg. Akryl liker ikke meg, og angora tåler jeg ikke :(

Er problemet at du er statisk er løsningen enkel. Tvinn en kobbertråd rundt ankelen (mot huden). Tre den opp over skoen, og ned på ytterstiden av skoa. Da kommer kobbertråden i kontakt med bakken, og du blir utlada. Og vips kan du bruke så mye akryl du vil! .

Stemmer det. Samme gjelder for klær i kombinasjon med andre klær, mennesker og ting og tang. For eksempel ulklær på laminatgulv = nupper. Det eller beste er å bruke naturprodukter, og styre unna all syntetisk drit...

Back
Topp