klær i vogna

fru lilla

Betatt av forumet
ka har dere på babyen når dere er ute å triller og bruker dere dyne eller pose???

ka har dere på babyen når dere er ute å triller og bruker dere dyne eller pose???
Eg bruker voksi dunpose som har ull i bunn. På småen har eg tjukkesokkar og ei jakke. Om det er kjøligere ute bruker eg å tulle han inn i alpakkateppet. Er ikkje minusgrader enda og det er godt å varmt å ligge i dunposen :-)

Bruker kun ullundertøy, votter og en tynn lue. Hun ligger da på et lammeskinn oppi en voksipose (pluss at vogna isolerer godt), og da er hun god og varm uten å være klam :)

Ull innerst, strikkajakke el. tynn strikkadress, strikkavotter og lue. Ligger i en pose med strikk ytterst, fleece innerst og fylt med dun. Blir veldig varm, så holder med bomullsstrømpis neddi der :)

Når været er som nå, på plussiden, så har han body+strømpis i bomull også ligger han inne i en sånn "bamse"-drakt eller fleecepose. Dyne over det og "lokket" på vogna. Har såklart lue og votter på seg :) når minusgradene kommer blir det ull + vognposen som er strikket i ull ;)

Det har knapt vært under 10 grader her. Hun har hatt på seg body+bukse, heldress i ullfleece, lue. Ligger på saueskinn og har ullteppe over. Har et ekstra teppe liggende i enden av vogna hvis temperaturen skulle falle.

takk for svar damer, her å er det ganske varmt, så har kledd han mye likt som dere andre her inne

Ull! Og ull :P He he votter, lue, tynn ullbody og bukse/strømpebukse, sokker og enten en ull- heldress og dyne, eller vognposen :) Kommer an på været!

Back
Topp