klær i vogn?

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
hva har dere på ungene når de skal ut å sove nå våren har kommet?

Eg har dyne og lammeskinn i simo sportsvogn... Er redd å ha på ho for mye klær!

Eg har nedre delen i vognposen (Den er i fleece),dyne og bentrekke på i sportsvogn.Da pleier Thea og ha strømpebukse og body.Så ulldress eller bukse og jakke..Og lue og sokker selvfølgelig [;)]Høres kanskje lite ut men hun svetter når hun har det på seg [8|]

Ja synes det er veldig vanskelig å bedømme [8|] her ligger han i sportsvogn med dunposen sin, men i går var det så varmt at jeg åpnet å la på et teppe...har i det siste hatt på body,strømpebukse med bukse og jakke over + lue, velger å ikke pakke han for godt inn (for han er som regel altid veldig varm) og heller ta med extra teppe og klær om det skulle bli kaldt.

ORIGINAL: *Snoopy*

Eg har nedre delen i vognposen (Den er i fleece),dyne og bentrekke på i sportsvogn.Da pleier Thea og ha strømpebukse og body.Så ulldress eller bukse og jakke..Og lue og sokker selvfølgelig [;)]Høres kanskje lite ut men hun svetter når hun har det på seg [8|]

Syns ikke det hørtes lite ut jeg, har mye mindre klær her.

Hun ligger i bagen enda. Noen ganger ligger hun på rørosteppet(ull) sitt, hvis det er kaldt tar jeg det rundt henne, hvis det er varmt tar jeg det helt bort. Over seg har hun en dundyne.
På seg har hun strømpebukse,body, og en tynn genser. På kalde dager tar jeg på en tynn ulljakke. En tynn lue har hun alltid da. Det er alt[8|] Enda opplever jeg at hun svetter, og da får jeg dårlig samvittighet, syns selv det er så vondt å våkne når jeg er for varm.
Hadde jeg brukt sportsdelen hadde jeg hatt på det samme, og tatt ocer fottrekket, så det ikke skulle trekke under dyna.

Jeg måtte ta ut dunposen jeg. Med strømpebukse og body så svetta han som bare det. Kan jo nesten ikke ha klær på ungen jeg[8D]
Nå bruker jeg strømpebukse og body og en fleecedress. Og da ligger han rett på vogna med et nøstebarnteppe over seg. Dette kan av og til bli for varmt også[:-]

Emma har på seg body,strømpebukse,bukse, jakke og lue. Har lammeskinn i bunn av vogna og kun dyne over. Bruker fottrekket om det ikke er veldig varmt ute. Men må fjerne lammeskinnet snart,enkelte ganger blir hun altfor varm.

Oliver har på seg body, strømpebukse, sokker, genser, tynn foret jakke og lue. Har dyne lett liggende over beina.

ORIGINAL: harmoni

ORIGINAL: *Snoopy*

Syns ikke det hørtes lite ut jeg, har mye mindre klær her.

Hun ligger i bagen enda. Noen ganger ligger hun på rørosteppet(ull) sitt, hvis det er kaldt tar jeg det rundt henne, hvis det er varmt tar jeg det helt bort. Over seg har hun en dundyne.
På seg har hun strømpebukse,body, og en tynn genser. På kalde dager tar jeg på en tynn ulljakke. En tynn lue har hun alltid da. Det er alt[8|] Enda opplever jeg at hun svetter, og da får jeg dårlig samvittighet, syns selv det er så vondt å våkne når jeg er for varm.
Hadde jeg brukt sportsdelen hadde jeg hatt på det samme, og tatt ocer fottrekket, så det ikke skulle trekke under dyna.

Deilig og høre,da kan eg og vudere mindre kler på Thea da [:D]Er så vanskelig og bedømme selv..Hun har svetta hver bidige gang så da kan vi ha mindre kler!Bare håpe skjermen til sportsvogna kommer snart,de glemte den når vi kjøpte vogna så har skjermen til baggen på [:'(]

Nå har Julie hatt på seg body,strømpis,tøfler,bukse,jakke og lue[:)]
Har tatt ut lammeskinnet nå,bruker den ene delen på Snuggle Bugglen under seg og dyne[:)]

Hun ligger på lammeskinn med dyna si over. I bag.

Har på henne strømpebukse, body og lue. Er det kjølig tar jeg på en genser.

Nå er det 9,8 grader ute. Har hatt på ho; kortarma body+strømpis, strikkajakke og hue og ei bukse med fot... ho ligger på lammeskinn med dyne og vogntrekk over seg...

Virker til å ha det bra nedi der, har hvertfall sovet 1 time nå [:)]

Jeg har vognposen enda, med pledd over + vogntrekk om det blåser
Snuppa har på seg body, strømpebukse, bukse og genser, tøfler, vårjakke og vårlue og votter (så sant det ikke er sol og godt og varmt)

På snuppa er det akkurat passe[:)]

ORIGINAL: Frk.Carro

Jeg bruker bagen med voksiposen i, og snuppa har på seg, body, strømpebukse, lester, votter og lue :) og er varm:)

[:-] snuppa mi hadde smelta i voksipose!

Bytta den ut med termopose allerede i januar eg... [&:]

Body, bukse, genser og lue. varierer med et å bruke dundyne og ullteppe. Kommer ann på vhor varmt det er [:)]

har en tynn termopose som ho ligger i. i går låg ho ute bare me boddy, strømpebukse å joggedress. var så varmt at ej holdt på å koke over i singletten min. Ja, ho har så klart på se lue! hehe. viktig. andre dager har ej på ho ei tynn sommerjakke om det blåser.

ORIGINAL: Virra

Hun ligger på lammeskinn med dyna si over. I bag.

Har på henne strømpebukse, body og lue. Er det kjølig tar jeg på en genser.

Samme her. Evt bare bukse uten strømpebukse under. Har vel egentlig på henne det samme som inne, bare tar på en jakke og lue når vi skal ut.

Her har hun ku på seg body og strømpebukse, og lue. Ligger på lammeskinn og har kun dyna på seg. Er det litt kaldere har hun på seg jakke også. Hun er god og varm når hun våkner.

JEg har på han body og strømbebukse bukse og jakke, i lammeskins pose.. men skal ta ut posen nå å heller bruke dyne tror jeg :S eller kjøpe en sommer pose! Han svetter som abre det i vognen :(

Melissa har på seg: body,strømpebukse,bukse, genser, vårdress og lue. Bruker dyne i vogna nå.

Her ligger han på lammeskinnet og har på seg body, bukse, sokker, lue og allværsdress med dundyne over.
Passer han perfekt - aldri vært for varm eller kald [:)][:)]
Høres kanskje lite ut, men han veldig varm av natur.

Back
Topp