Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Snoopy*
Eg har nedre delen i vognposen (Den er i fleece),dyne og bentrekke på i sportsvogn.Da pleier Thea og ha strømpebukse og body.Så ulldress eller bukse og jakke..Og lue og sokker selvfølgelig [;)]Høres kanskje lite ut men hun svetter når hun har det på seg [8|]
ORIGINAL: harmoni
ORIGINAL: *Snoopy*
Eg har nedre delen i vognposen (Den er i fleece),dyne og bentrekke på i sportsvogn.Da pleier Thea og ha strømpebukse og body.Så ulldress eller bukse og jakke..Og lue og sokker selvfølgelig [;)]Høres kanskje lite ut men hun svetter når hun har det på seg [8|]
Syns ikke det hørtes lite ut jeg, har mye mindre klær her.
Hun ligger i bagen enda. Noen ganger ligger hun på rørosteppet(ull) sitt, hvis det er kaldt tar jeg det rundt henne, hvis det er varmt tar jeg det helt bort. Over seg har hun en dundyne.
På seg har hun strømpebukse,body, og en tynn genser. På kalde dager tar jeg på en tynn ulljakke. En tynn lue har hun alltid da. Det er alt[8|] Enda opplever jeg at hun svetter, og da får jeg dårlig samvittighet, syns selv det er så vondt å våkne når jeg er for varm.
Hadde jeg brukt sportsdelen hadde jeg hatt på det samme, og tatt ocer fottrekket, så det ikke skulle trekke under dyna.
ORIGINAL: Virra
Hun ligger på lammeskinn med dyna si over. I bag.
Har på henne strømpebukse, body og lue. Er det kjølig tar jeg på en genser.