Klær i varmen...

Linka

Gift med forumet
Nå har det vært over 20 grader her noen dager og Alexander blir så svett av å ha på masse klær. Men da vi tok av han jakka og hadde han i vogna for en uke siden ble han forkjøla.
Christian ble født i mai så han lå nesten naken hele sommeren. Aldri noe problem der, men Alexander virker ikke så tøff.
Hva har dere på unga når dere ute ??
Klem

Bruker og ha langarmet-body, strømpebukse (noen ganger sokker utapå), kjole og lue.. Ligger da i vogna på skinnet og dyne eller pledd over seg.. Er hun oppe av vogna tar vi på ei strikka baby-ull jakke.. [:)]

Ååååååå jeg sliter sånn me å vite hva jeg skal ha på henne.
Har hatt på langarma body og strøpebukse hvis hu har hatt kjole og har jeg genser så er det kortarma og bukse.
Men det er nok til at hu glo varm.
Nå har vi bare 10-12 grader igjen men kommer varmen igjen her tar jeg på henne kortarma.

Har hatt på tynn bukse/kort bukse og body...Men nå er det kun kortarma body...
Også har ho dyne i vogna da...Ikke lett detta...[8|]

Uff...ja dette er kjempevanskelig syns nå jeg...
Jonas er jo som dere vet "godt polstra" på kroppen...hehehe... og
derfor blir han fort temmelig heit. Og pga. exemen er det kjempedumt
viss han blir for varm, da klør han sånn.
Jeg har rett og slett hatt på han en t skjorte/boddy,solhatt og sokker.
Og om det har blitt kjølig vind legger jeg over ham et fleece pledd!
Dette er mer en nok i denne varmen som har vert her....men lar han jo
ikke ligge verken i trekk eller sollys da!

Julian er veldig varmblodig da, så han har hatt kun body og solhatt + fleeceteppe i vogna nå når det har vært så varmt!! Det har vært akkurat passelig for ham!! [;)]

Norah og Mathilde ble syke de dagene det var så varmt. De første dagene hadde jeg strømpebukse og jakker på dem. De var godt varme og svette. Kledde av dem den siste dagen, da var det jo bare såååå varmt. Om kvelden ble Mathilde skikkelig snufsen, og fikk feber dagen etterpå. Snakket med helsesøster, og hadde skikkelig dårlig samvittighet fordi det var "min skyld" at de var blitt syke. Hun mente at det nok heller var at de hadde hatt for mye klær på seg de første dagene som gjorde at de ble syke, enn at de hadde for lite på seg. Så jeg kommer til å kle av dem igjen hvis det blir varmt. Ligger da med korte armer og bein, men har saueskinn i vogna da.

Back
Topp