tuffee
Flørter med forumet
Vet dette har vært oppe før, men her i ringsaker er det nå om dagen så varmt at voksne går i shorts, bikini ol . . . Nå før kl 10 på morgenen er det allerede 19 grader ute. Men hva skal man ha på de små ????? Mini er varm, og jeg har hatt på han kort ermet body, kortbukse og barfot, og han er fortsatt til tider helt svett, men jeg føler at andre syns jeg har av han for mye klær, og sier det er ennå tidlig må passe på trekken osv. Jeg vet vi er i april ennå, men har det noen gang vært såå varmt i april ?? Jeg tenker at andre kun tenker at vi er i april ennå og ikke på at det aldri før har vært så varmt denne måneden før . . mulig det er jeg som er rar men :p
Hva mener dere ? Jeg lurer konstant på hvor mye klær han bør ha på seg ute i sola. Er vi i skyggen eller det er tidlig på morran slenger jeg på en collage jakke utenpå.
Hva mener dere ? Jeg lurer konstant på hvor mye klær han bør ha på seg ute i sola. Er vi i skyggen eller det er tidlig på morran slenger jeg på en collage jakke utenpå.