Klær i varmen

tuffee

Flørter med forumet
Vet dette har vært oppe før, men her i ringsaker er det nå om dagen så varmt at voksne går i shorts, bikini ol . . .  Nå før kl 10 på morgenen er det allerede 19 grader ute. Men hva skal man ha på de små ?????  Mini er varm, og jeg har hatt på han kort ermet body, kortbukse og barfot, og han er fortsatt til tider helt svett, men jeg føler at andre syns jeg har av han for mye klær, og sier det er ennå tidlig må passe på trekken osv. Jeg vet vi er i april ennå, men har det noen gang vært såå varmt i april ?? Jeg tenker at andre kun tenker at vi er i april ennå og ikke på at det aldri før har vært så varmt denne måneden før . . mulig det er jeg som er rar men :p

Hva mener dere ? Jeg lurer konstant på hvor mye klær han bør ha på seg ute i sola. Er vi i skyggen eller det er tidlig på morran slenger jeg på en collage jakke utenpå.

Ja, her lurer jeg på det samme! Føler jeg blir dømt nord og ned om jeg kler 'feil' på babyen min... Så gir deg et dytt her:)

Ja det her synes også jeg er kjempevanskelig
-nok en ting som gjør at jeg savner fasiten som småtrolla skulle komme med emoticon

Men nei, her varierer det litt hva jeg kler på han, prøver meg bare litt frem,
men har ikke hatt på han mindre enn strømpebukse/body og lue til nå.

Lisa.. skrev:
EnToTre skrev:
body og strømpebukse, lang ermet...

Samme har jeg på minsten.

Samme her også... Og er vi ute har jeg dobbel bomullslue.

jeg syns også det er vanskelig med klær på småttissene..
har på Emil body,bukse, tynn lue og en genser når det har vært varmt. og i bilen tar jeg av han lue og genser.

Det har vært varmt her i Trondheim også, men ikke så fryyyktelig varmt (der jeg har vært) ennå, helt til i går! Da satt vi i sola på platten hos svigers, og jeg var livredd for at Benjamin skulle fryse, men til slutt var han så varm at han hadde på seg bare langermet body, strømpebukse og lue. Men det var i sola, når vi skulle dra hjem, tok jeg på han jakken sin og buksa, siden vi måtte gå gjennom skyggen til bilen..
Så jeg vet ikke, men jeg er litt redd for den "trekken". Ville kanskje venta med kortermet til sommeren kommer for real. Men det er jo individuelt, og hver kjenner barnet sitt best! :)

Her i sør har det vært skikkelig sommer, å i helja hadde jeg på ho body, bukse, strømpis å lue..
Å nå har snupp blitt forkjøla :(
Så ikke la dere lure av sola, hehe :P

her har vi på strømpebukse,sko,body og en tynn jakke,og en tynn lue...når vi er på trilletur. tar av jakken og lua,skoa og jakka i bilen 

Lisa.. skrev:
EnToTre skrev:
body og strømpebukse, lang ermet...

Samme har jeg på minsten.

:) idag var det litt kaldere så hadde på henne en "tunika" og piratbukse over boddy og strømpis, pluss lue :)

langermet body og strømpebukse om han ikke skal være helt lunt.. er lurt i lufta ennå.. 

Når det er sol 10-15 grader og vind tar jeg på han ullunder og vinddress om han skal sitte i bæremeis eller krype rundt i gresset. 

Back
Topp