Klær i Sverige?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Vi skal til Sverige i morgen.

Hva er feks prisen på ulltøy der kontra Norge?
Hva med uteklær?

Andre ting det kan være lurt å kjøpe med fra Sverige?

Kursen er ikke mye å skryte av, så det er ikke mye å ta med seg der.. De har ofte sports-outleter på kjøpesentrene på grensen og der er det mye å spare på uteklær :)

Svenske krona er høyere enn Norske nå dessverre. Hvir i Sverige skal dere? På grensene er det billig, men innover i Sverige er prisene ganske like syntes jeg.
Dresser,jakker ol kan du være heldig å få på halvpris etc.

Pleier og dra på besøk i Sverige og slik jeg forsto det var ikke ull noe særlig populært der og fant utrolig lite fant to bodyer og 2 strømper i ull et i rosa og et i blå :P

Neei. Jeg syns ikke det er noe å spare.

På outletene er det jo noe å spare, men det er det jo også i Norge :)

Er absolutt ingenting å spare på klær i Sverige desverre. De har mange av de samme butikkene som oss og de kjører ds norske priser på norske kort osv. Har sett etter mange ganger. Det kan hende de har noe på ett av sentrene, men vi har desverre ikke funnet noe enda.

Er absolutt ingenting å spare på klær i Sverige desverre. De har mange av de samme butikkene som oss og de kjører ds norske priser på norske kort osv. Har sett etter mange ganger. Det kan hende de har noe på ett av sentrene, men vi har desverre ikke funnet noe enda.
Nei det var vel for godt til å være sant ;-)

Men hvis det er omtrent samme pris taper vi heller ikke noe når vi først er på tur;-)

Nei det var vel for godt til å være sant ;-)

Men hvis det er omtrent samme pris taper vi heller ikke noe når vi først er på tur;-)
Nei det er sant. Desverre er klær og sko noe av det eneste man ikke sparer på i Sverige. Jeg handler der innimellom for det. Men det er fordi der finnes butikker der man ikke har i Norge.

Kom plutselig på at du kan spare på sko inne på senteret. En butikk som heter Deichmann eller noe sånt. De har ganske billige sko til voksne og større barn. Kommer ann på str osv.

Nei det er sant. Desverre er klær og sko noe av det eneste man ikke sparer på i Sverige. Jeg handler der innimellom for det. Men det er fordi der finnes butikker der man ikke har i Norge.

Kom plutselig på at du kan spare på sko inne på senteret. En butikk som heter Deichmann eller noe sånt. De har ganske billige sko til voksne og større barn. Kommer ann på str osv.
I Charlottenberg?
Da skal vi se etter den.

Der har de en veldig stor sportsbutikk, som alltid har 50-70% på alle varer mener jeg.
Har masse Swedemouth klær der. Veldig god kvalitet!

Deichmann som nevnt over har rimelige sko, og ofte er kvaliteten ikke av det beste er min erfaring.
God tur :)
Vi fikk ikke vært innom sportsbutikken. Vi droppet klær.

Var på Deichmann, men valgte å ikke kjøpe noe der.. Ante ikke kvaliteten...

Back
Topp